23.bölüm

109 70 45
                                    

#Bazen hayat ne kadar kötü olsada yinede biz, bir kelebek gibi hayata tutunmaya devam ettik#

Okan şaşkınlıktan sandalyesine oturdu.

Okan, Derin 'e "ben bu belgeleri imzalamam"

Derin "bal gibide imzalayacaksın. Onu, beni aldatmadan önce düşünecektin!"

Okan tekrardan ayağa kalkar "Derin ben seni aldatmadım"

Derin "hâlâ aldatmadım, diyorsun. Bu saatten sonra ben sana inanmam"

O arada Okan 'nın odasına Çağatay gelir.

Derin, Okan 'a "tamam sana iki gün daha mühlet veriyorum. İki güne imzaladın imzaladın. Eğer imzalamazsan çok kötü şeyler olur" dedikten sonra montunu ve çantasını alır. Arkasını döner ve Çağatay 'ı görür.

Derin "sana gelince sen ne aşağılık, ne şerefsiz bir insansın. Kocamıda kendi çöplüğüne çektin"

Çağatay "anlamıyorum yenge. Ne diyorsun?" sonra Okan 'a bakar

Okan başını takılma anlamında geriye iter.

Derin "mutlu musun? Bir aileyi dağıttın. Allah seni bildiği gibi etsin" der ve önce Çağatay 'a sonra ve Okan bakar "sadakatsizler" diyerek kapıyı hızlıca çarparak Okan 'nın odasından çıkar...

Çağatay oturur "knk, yenge niye gelmiş?"

Okan masanın üzerine boşanma evraklarını eline alır ve Çağatay gösterir.

Okan "sana söylemiştim Derin ayrılacağız, dedi ya. Boşanma evraklarını getirmiş" diyerek yeniden boşanma evraklarını masaya atar.

Çağatay "tüh ya! Knk hepsi benim yüzümden oldu. Keşke seni bara götürmeseydim"

Okan "seninle alakası yok. Kendini suçlu Hissetme. Ben o bara kendi istediğim ile girdim... Peki sen niye gelmiştin"

Çağatay "işim bittide çıkabilir miyim?"

Okan "tabi çıkabilirsin"

Çağatay ayağa kalkar "o zaman iyi akşamlar"

Okan "iyi akşamlar"

***

Altıncı Yatakhane

Gülistan ve Ceren ayakta karşılıklı konuşuyorlardı.

Ceren "öncelikle kalbini kırdıysam çok özür dilerim"

Gülistan yere bakar "önemli değil. Ben zaten okuldayken bunları yaşamıştım" ve ellerinin mum gibi yapar "Ceren abla ben seni çok seviyorum"

Ceren "beni sevme!"

Gülistan "neden?"

Ceren "çünkü üzülürsün. Hemde ben seni arkadaş grubuma alamamki!"

Gülistan "hayır hayır. Ben zaten sevgime karşılık ver demiyorum ki. Sadece bana saygı duy yeter"

Ceren "bak Gülistan ben buradan üç ay sonra gideceğim ve bir daha yüzümüzü görmeyeceğiz. O yüzden o güne kadar biz hiç konuşmayalım"

Gülistan "neden benimle konuşmak istemiyorsun? Neden benden bu kadar nefret ediyorsun?"

Ceren "çünkü beni sevdiğin için. Çünkü sana alışamadığım için"

Gülistan, Ceren 'i kaybetmek istemiyordu o yüzden ona "ama ben seni aklımdan bile çıkaramıyorum"

Ceren "bu düşüncelerin normal değil. Biz bile arkadaşlarımızı bu kadar sevmiyoruz"

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin