#Yasak ve imkansız hayalim
LAVANTA ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
Servet 'in sağ kolu ve babası, Ömer Hoca 'ya Yıldız ailesini tanımak ve sormak için Lavanta Erkek Öğrenci Yurduna gelmişlerdi.
Servet 'in sağ kolu ve babası Lavanta Erkek Öğrenci Yurdunun önüne geldikten sonra arabadan inerler.
Servet 'in sağ kolu ve babası, Ömer Hoca 'nın olduğu yere idareye doğru giderken erkek öğrenci yurdunun önüne bir pikap gelir. Arabanın arkasında iki tane adam iner ve yurda getirdikleri içinde meyve olan kasaları yurdun kapısına taşırlar.
Servet 'in sağ kolunun babası, sinirli bir şekilde oğluna "ne duruyorsun? Adamlara yardım edelim"
Servet 'in sağ kolu, babasına "tamam" dedikten sonra onlarda adamlara yardım Edip arabanın arkasındaki meyve kasalarını alıp yurdun kapısının önüne koyarlar.
O arada Lavanta Erkek Erkek Öğrenci Yurdunun idaresinin dış kapısının önüne idareci Ömer Hoca gelir. Ömer Hoca, Servet 'in sağ kolunu ve babasını görür, onlarda Ömer Hoca 'yı görür.
Ömer Hoca kapıdan "Mustafa Hocam, Ramazan Hocam" dedikten sonra Servet 'in sağ kolu ve babası, Ömer Hoca 'nın yanına gelirler.
Ömer Hoca, Servet 'in sağ kolu ve babasına "hoş geldiniz" Servet 'in sağ kolu ve babası, Ömer Hoca 'ya "hoş bulduk" diyerek el sıkışırlar.
Ömer Hoca "buyrun buyrun, Ayakta kaldiniz" dedikten sonra Servet 'in sağ kolu ve babası önden, Ömer Hoca arkadan içeriye girerler.
ÖMER HOCA 'NIN ODASI
Ömer Hoca 'nın odasına önden Servet 'in sağ kolu ve babası, arkadan Ömer Hoca gelir.
Servet 'in sağ kolu ve babası, Ömer Hoca 'nın çalışma masasının önündeki ikili koltuklara otururlar. Ömer Hoca ise sandalyesine oturur.
Ömer Hoca, Servet 'in sağ kolu ve babasına "eee ne alırsınız? Ne ikram edelim size hocam?"
Servet 'in sağ kolunun babası, elini kalbine koyarak "sağ olun hocam, biz her şeyimizi içtik geldik"
Ömer Hoca "olur mu öyle? Buraya gelmişsiniz de size çay ikram etmeyelim mi?" Servet 'in sağ koluna döner "hem buraya kaç zamandır uğradığınz yok Mustafa Hocam, buraları boşladınız"
Servet 'in sağ kolu boğazını temizler ve şöyle der "hocam, ofisteki işler yüzünden babam beni bırakmıyor"
Ömer Hoca, Servet 'in sağ kolunun babasına "Ramazan Hocam ama hep dünyalık işler olmazki ahiretlik işler de lazım bize. Yani Mustafa Hocamızı geçici dünyalık işler için sıkmayın"
Servet 'in sağ kolunun babası "hocam, çok haklısınız işte ama dünyalık işler biter mi? Neyse hayırlısı biz, buraya sizinle başka bir şey konuşmaya geldik"
Ömer Hoca avucunu onlara uzatarak "tabi, buyrun"
Servet 'in sağ kolunun babası "Yıldız ailesi, Yıldız ailesini tanıyor musunuz hocam?"
Ömer Hoca "aaa evet, tabi ki de tanıyorum"
Servet 'in sağ kolunun babası "peki, nasıl bir aile?"
Ömer Hoca "çok iyi bir aile. Düzgün bir aile, buraya da yardımlar yaparlar. Bazen bize dua ettirirler, de siz neden Yıldız ailesini soruyorsunuz ki?"