#Unutma! Bazen hayat seni istemediğin yerlerden vurabilir. Bazende hayat sana ters köşede yapabilir...
Elif hoca, Gülistan 'nın artık Sevim hocasının grubunda olacağını, Gülistan 'a söylemişti. Yanda oturan kızlar: Ceren ve Zehra ona baktılar, Gülistan 'da onlara baktı ve hocasına döndü.
Gülistan "tamam hocam" dedikten sonra Elif Hoca yerine geçti.
Gülistan sevinerek kalemlerini, kalemliğe koydu ve şöyle der "Mukaddes Şeyma hocamız kararını değiştirmiş"
Kalemlerini topladıktan sonra raftan Kuran - ı Kerim 'ini almaya gider ve gruba şöyle der "bundan sonra kalan sağlar sizindir. Bundandır böyle gidene vuruluşunuz" der. Herkes yüzünü çevirmiş Gülistan 'nın gruptan gidişini izliyordu...
Gülistan, Elif Hocasına son kez "geçebilir miyim hocam?"
Elif Hoca "geçebilirsin"
Gülistan, Elif Hocasına etütünden çıkar ve yeni grubunun etütüne (lokale) gider.
Lokal (Sevim Hoca Etütü )
Sevim Hoca lokaldeydi. Kapıya yakın olan masasında oturuyordu. Grubunda ise: Beren, Zümer, Tuğçe, Feri, Beril, Su ve Fatma vardı. Boş masanın yanında, mavi sandalyede; Beren, Yan masada, kahverengi sandalyede; Zümer ve Tuğçe, Lokalin ortasında, krem rengi sandalyede; Su, hocanın yanındaki masada; Fatma. Diğer masada ise; Feri ve Beril vardı.
Gülistan lokale gelir...
Gülistan "eee hocam, Mukaddes Şeyma Hoca, artık sizin grubunuzda olacağımı söylemiş. Geçebilir miyim?"
Sevim Hoca "şu karşımdaki boş masaya geçebilirsin"
Gülistan, boş masanın yanına gider ve Kuran -ı Kerim 'i ve kalemlerini masanın üstüne koyar ve oturur.
***
Ofis
Çağatay 'ın OdasıÇağatay odasında, Servet ile konuşuyordu.
Çağatay "Servet bey, adamlarınıza ulaşabildiniz mi?"
Servet "iki gün sonra benim yanıma gelecekler ve sende geleceksin ama o arada kendi planın olan; Okan 'nın iş bankası hesabından para çekeceksin"
Çağatay "şu an Okan 'nın hesabında para yok, Servet bey"
Servet "o zaman Okan 'nın hesabına ne zaman para yatırılırsa 20.000 TL çekeceksin"
Çağatay "tamam Servet Bey. Zaten Okan 'nın 100. 000 TL üstünde borcu olursa ofise, ofis diye hiç bir şey kalmayacak"
Servet "şu an ofise ödeyeceği borç ne kadar?"
Çağatay "şu an 80.000 TL borcu var . Diğer ay borcunu ödeyemez ise biz iflas ediyoruz"
Servet "tamam. Benden haber bekle! Yeni planım olursa söylerim"
***Elif Hoca Etütü
Elif hocanın etütünde artık Gülistan yoktu. Herkes ders çalışıyordu...
Işık ise ders başladı başlayalı Gülistan 'nın yerinde olmadığını merak etti...
Işık arkasını döner ve hocasını çağırır "hocam, Gülistan ders başladığından beri yok"
Elif hoca "Gülistan arkadaşınız artık grubumuzda değil. Bundan sonra Sevim hocanızın grubunda olacak"
Işık "hm" diyerek arkasını döner ve çalışmaya devam eder.