7.bölüm

305 236 99
                                    

# Dünyayı güneşten çok gülen insanların kalpleri aydınlatır...☀️✔️

Gülistan, yaralı bir insandı onunda kalbi kırıktı ama o hocasının kalbini kırmıştı oysaki hocası onun iyiliğini düşünüyordu.

Kasım 'ın sekiziydi. Gülistan abdesthanenin içinde yere oturmuş ağlıyordu.

Fatma onun yanına gelerek dediki "Gülistan kendini böyle harap etme , ezbere geçersin

Gülistan "ne geçmesi ya ayın kaçı farkındamısın"

Fatma "ben ne zaman ezbere başladım biliyor musun? Beni sekiz ay kuran- ı Kerim'i yüzünden okuturdular, ezbere Nisan'da başladım"

Gülistan gözyaşlarını silip Fatma 'ya bakarak "gerçekten mi?"

Fatma "evet, şimdi elini yüzünü yıka ve bir gün ezbere geçme umuduyla ders çalış"

Gülistan oturduğu yerden kalktı, elini yüzünü yıkadı ve derse indi.

Beş dakika dersine çalıştıktan sonra yemekhaneye geçildi, Gülistan yemekhaneye geçmedi 2. Kata dersine çalışmaya çıktı.

Sonra herkes yemekhaneden safa geçti ve ardından derse geçildi.

Herkes etüte geldi. Gülistan ders çalışıyordu beş dakika sonra hocasıda geldi.

Gülistan sayfa vermek için hocasının yanına gitti.

Gülistan "hocam sayfa dinletebilir miyim?"

Elif hoca 'nın yüzü dönüktü ve şöyle dedi "ben Seren 'le sana küsüm."

Gülistan içinden gelmeyerek "hocam özür dilerim bir hata yaptım , sizi kırdım. Bir daha yapmıycağım

Elif hoca yüzünü döndü ve dediki "Tamam Gülistan dinletebilirsin"

Dinlettikten sonra "hocam bugün meşguliyete (banyoya) girebilir mi?"

Elif hoca "girebilirsin ama meşguliyetten çıktan sonra saçlarını kurut"

Gülistan "tamam hocam" der ve yerine geçer.

O arada Mukeddes Şeyma hoca, Elif hoca 'nın etütüne gelir.

Seren ise ikilerdedir, on ikinci cüzü yapıyordu . Mukeddes Şeyma hoca onun yanına gelir ve derki "Seren sayfanı yapabildin mi?"

Seren ağlamaya başlar "hocam yapamıyorum"

Elif hoca derki "hocam , Seren 'e yaparsın diyorum ama beni anlamıyor yapamıycağım , yapamam diyor. Gülistan ise yanlışlarını kabullenmiyor

Mukeddes Şeyma hoca Gülistan 'a dönerek "sende ezbere geçince işallah Seren gibi ağlamazsın" der

Saat onu gösteriyordur. Gülistan hocasından izin alıp namazını kılıp meşguliyete girer.

Çıktıktan sonra üstünü giyinir yatakhanesine çıkar.

Elif hoca dördüncü kata çıkar ve Gülistan gilin yatakhanesine gelir.

Elif hoca "Gülistan saçını kuruttun mu?"

Ayakta olan Gülistan "hocam kurutma makinam yok olmayınca kurutamadım"

Elif hoca "arkadaşlarından birinden bul"

Gülistan "hocam onlarda da yoktur"

Elif hoca "mutlaka bulup kurutuyorsun" der ve yatakhaneden çıkar.

Gülistan "of ya herşeye karışıyor"

Yatağında olan Ceren sinirlenerek " yeter artık ya yeter hocamız senin iyiliğini düşünüyor."

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin