#Her masalın bir sonu vardır. Mutlu, mutsuz ve bazılarımızın ki ayrı...
Okan şok içinde kulağındaki telefonunu çeker ve telefonun ekranından arayan kişiye bakar ve telefonunu geri kulağına götürür.
Okan "anlamadım bey efendi, siz kimsiniz?"
Servet masadaki içki şişesini, içki bardağına koydu ve sandalyesine oturdu.
Servet "ben kimim? Çok güzel soru. Ben şirketinizin itibarını zedeleyen, Çağatay 'ı kandırıp kendi tarafıma çeken, Kenan 'ı öldüren, Çağatay 'la birlikte Ateş 'le antlaşmanızı bozan ve Derin 'le aranızı bozan kişiyim"
Okan "bide utanmadan sen bunları bana mı söylüyorsun? Adi herif. Şirketimizide usulsüzlük işlemler yapıldığına dair sen ihbar ettin değil mi?"
Servet "zekana hayran kaldım Okancığım"
Okan "benden, ailemden ve şirketten ne istiyorsun?"
Servet "ne istiyorum? Yarın saat bir buçuk da konum attığım yere geleceksin, eğer gelmezsen seni ve aileni paramparça ederim"
Okan "tamam ailem için senin yanına geleceğim sonra hayatımızdan tamamen çıkacaksın"
Servet "gelirken eğer yanında polis filan getirirsen olacakları ben bile kestiremem"
Okan "tamam Allah 'ın belası, tamam"
Servet "o zaman yarın konum attığım yerde görüşmek üzere" dedikten sonra Servet telefonu kapatır. Okan kulağındaki telefonu çeker ve yanındaki sehpanın üzerindeki bibloyu sert bir şekilde duvara atar.
***
Ev (Yatak Odası)~ Mersin(Köy)
Gülistan ve Işık İnstagram 'dan konuşuyorlardır.
Gülistan Yıldız: Işık, dün annem hastaneye gittiği için bende ananemde kaldım. Ananemede kaldım. Ananemin telefonundan Ceren 'i aradım ama açmadı (10.00)
Işık Ballı00: o tarlada olduğu için bazen telefonlarını açmıyor, telefonunu kapatmış olabilir (10.01)
Gülistan Yıldız: ona söyler misin? Gülistan seni aradı, diye (10.01)
Işık Ballı00: tamam unutmazsam söylerim (10.02)
Gülistan Yıldız: aslında aramak istemiyorum ama onunla konuşmak zorundayım (10.02)
Işık Ballı00: aslında aramak zorunda değilsin, kendini bu kadar yıpratmana gerek yok, seni umursamayan birini sende umursama (10.03)
Gülistan Yıldız: sen benimle böyle güzel konuşuyorsun ama neden kurstayken her şeyi Ceren 'e anlattın (10.03)
Işık Ballı00: Senden sonra Ceren beni sıkıştırdı 'ne konuştunuz' diye. Aslında söylemeyecektim ama arada kaldım (10.04)
Gülistan Yıldız: bu kız bizim konuştuğumuzu nereden duydu? (10.04)
Gülistan Yıldız: ilham mı geldi bu kıza (10.04)