13.bölüm

199 135 102
                                    

#Her şey zamanla gün yüzüne çıkar; en saklı yalanlar, derin sebepler ve yanlış insanlar!...

Aylardan Ocaktı. Saat sekiz buçuğa geliyordu. Gülistan tam hikayesi başlıyacakken hastalığı onu engelledi. Peki, şimdi Gülistan hastaneye yatıralacak mıydı?

Gülistan, Hasta yatağından kalkarak "hayır ben hastaneye yatmam. Ben hafız olacağım.

Doktor kadın "tamam o zaman sağlık ocağında kan testi yaptırın ve yeniden buraya gelin. Eğer kan testinde kötü birşey çıkarsa seni hastaneye yatırmak zorunda kalacağım.

Kemal "tamam biz sağlık ocağında kan testi yaptırız, Ne zaman çıkarsa o testi getiririz.

Ayşegül "çok teşekkür ederiz doktor hanım. İnşallah Gülistan 'nın sonuçlarında kötü birşey çıkmaz."

Doktor kadın "inşallah. Gülistan test sonuçların çıkana kadar yemeklerini ye tamamı."

Gülistan "hım"

Ayşegül kapıyı tutarak "tekrardan teşekkür ederiz."

Doktor kadın "rica ederim, görüşmek üzere"

~Gülistan gil, doktorun odasından çıkarlar~

Araba

Kemal "Ayşegül seni eve bırakalım sonra sağlık ocağında test yaptıralım."

Ayşegül "tamam o zaman siz gelene kadar bende yemek hazırlayalım"


***
Elif hoca etütü

Gülistan 'nın yokluğunda herkes rahattı. Çünkü etütü kavga yoktu herkes dersini hazırlıyordu.

Ceren, dersini bugün ilk kez erken verecekti. On birlerin, on ikinci cüzündeydi.

Işık 'ta , Ceren 'i çağırdı. "Ceren"

Ayakta olan Ceren arkasını döndü "efendim Işık"

Işık "senden sonra ben varım"

Ceren "tamam" der.

~Ceren dersini verir~

***

Okan 'da kahvaltısını yapmıştı, hazırlanıyordu. Derin ise onun yanına geldi.

Derin "canım ya ben bugün alışverişe gideceğim, birşeyler alacağım. Bana 500 TL verir misin?"

Okan "para bitti"

Derin "anlamadım"

Okan "para bitti işte"

Derin "maaşı daha yeni aldında nasıl bitirdin, Yoksa sen birisine mi verdin? Bak eğer öyle bir salaklığı yaptıysan"

Okan "merak etme yapmadım. Ben sana diğer ay veririm." Sonra Derin 'in yanaklarından öper "hadi ben kaçtım"

Derin, Okan gittikten sonra "bu işte birşey var, hadi hayırlısı.

***

Sağlık ocağı

Gülistan, babasıyla sağlık ocağına gelmiştir, sıranın gelmesini bekliyorlardır.

~ve sıra gelmiştir~

Gülistan "baba sıra bize geldi"

Kemal "tamam, girelim içeriye"

~Gülistan ve Kemal doktorun odasına girerler~

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin