34.bölüm

46 8 24
                                    

#Ay Tutulması 


En son sıradaki Nermin ve Rana, Su ablanın gidişi ile ilgili konuşuyordu. 


Nermin "Mukaddes Şeyma Hoca beni bu kursta istemiyor, dedi" 


Rana "şimdi Su abla, Mukaddes Şeyma Hoca 'nın yüzünden mi gitti?" 


Nermin "bilmiyorum, bana öyle dedi, Su abla. Sonra işte kendinize iyi bakın, derslerinize çok çalışın ve Allah'a emanet olun, dedi. O değilde, o giderken çok hastaydı ya. Dün akşam çok karnı ağrıyordu, hasta olarak gitmesine çok üzüldüm" 


Rana "benim aklıma tek şu takıldı. Gerçekten Mukaddes Şeyma Hoca mı Su ablayı kursta istemedi yoksa üç senelik olduğu için abiler mi kursta istemedi?" 


Nermin kaşlarını bilmiyorum anlamında kaldırır. 


~ Gülistan, Zeynep Hoca 'nın önünde ders veriyordu. Gülistan yirmi sekizinci cüzün ikilerini, Tahrim Suresini dinletiyordu~


Gülistan, sayfasının ilk durağını okur ama Su ablasının gidişine kafayı taktığı için ayetin devamını getiremez. 


Gülistan "yeeyühhemebbüyyü lime tuharimmü me ahalle lek" ... 


Zeynep Hoca 'nın ve Gülistan 'nın karşısında omzunu duvara dayanmış olan Sevda, Gülistan 'nın devamını getiremediği ayeti söyler "tebtağı merzate ezveci" der ve Gülistan söyleyemediği ayeti Sevda söyleyince içinden sinir olur ama bir şey söyleyemez. Gülistan sayfayı okumaya devam eder. Gülistan yeniden ikinci satırda kalır. 


Zeynep Hoca "Gülistan" 


Gülistan "hocam ne yapayım? Su ablanın gidişine üzüldüm yoksa sayfa mı güzel veriridim" 


Omzunu duvara dayanmış olan Sevda "hocam doğru, Su ablanın gidişi ile biz de yıkıldık" 


Gülistan, Zeynep Hocasına "hocam, isterseniz tekrar verebilirim sayfamı" 


Zeynep Hoca "sen bilirsin, tekrar ver o zaman" 


Gülistan "tamam hocam" dedikten sonra Kur'an -ı Kerim'i ile ayağa kalkıp sırasına geçer. 


~Akşam olur~ 


                              YEMEKHANE 


Hafızlar ve büyük gruplar akşam yemeği için yemekhaneye inmişler, yemeklerini yiyorlardı. Işık, masa görevlisi olduğu için masalarını silecekti. O yüzden iç yemekhaneye bez almaya gider. İç yemekhaneye giderken Nermin, Su ablanın gittiğini söylemek için Işığı çağırır. 


Nermin, Işığın arkasından "Işık" 


Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin