21.bölüm

124 84 60
                                    

#En çokta güvendiğin dağlara kar yağıyor...

İki kadın ve fotoğrafçı adam, kağıtları imzaladıktan sonra

Servet "kağıtları imzaladığımıza göre yapacağımız işi anlatmaya başlayım"

Servet, iki kadını eliyle gösterir "siz bara gideceksiniz" yanındaki Çağatay 'ı gösterir "Çağatay ve Okan 'ı bekleyeceksiniz"  Çağatay 'a döner "sen Okan 'ı bara götüreceksin. Bara geldikten sonra Okan önce şaşıracak "niye buraya geldik diyecek?" sonra sen ona diyeceksin ki; Okan iş yapacağımız adamalar bizi burada bekliyor. Okan girmek istemeyecek. O arada sen borçlarımız var . Tek şansımız bu adamlar ile anlaşma yapmak, diyeceksin. Başka çaresi kalmayan Okan bara girecek, Sende arkadan gireceksin." İki kadına döner "Çağatay ve Okan sizi görecek ve yanınıza gelecekler. O arada el sıkışma filan olacak" fotoğrafçıyı gösterir "bu arada top sana geçiyor. Onlar el sıkışırken barın arka kapısından onların fotoğraflarını çekeceksin."

***

Mescid

Ceren, Deniz 'in lafına karşılık Gülistan 'a nefretini dile getirir "o kızın kalbini kırarım"

Halkada Gülistan 'nın karşısında oturan Işık tam bir şey söyleyecekti sonra içinde şöyle der "sen karışma"

Ceren 'nin yanındaki Bera ise "bazı şeyleri kendinize göre çekmeyi çok iyi biliyorsunuz"

Fatma "çok haklısın Bera. Ceren abla ve Gülistan ne alaka?"

Deniz "yoksa sizde hamile misiniz?"

Fatma ve Bera birlikte "saçmlama"

O arada Mukaddes Şeyma Hoca mescid gelir ve şöyle der "ne oluyor burada? Bağrış sesiniz öğretmenler odasına geliyor"

~Hafızlar hiçbir şey diyemez~

Mukaddes Şeyma Hoca "hemen dersinize geçiyorsunuz!"  dedikten sonra hafızlar etütlerine geçerler

***

Servet 'in Ofisi

Servet, iki kadına ve fotoğrafçı adama yapacakları hain planı anlattıktan sonra

Kadınlardan biri "peki ne zaman paramızı alırız?"

Servet "hiç merak etmeyin. Yarına paralarınız yatmış olacak"

Kadınlardan biri "o zaman planı yarın mı gerçekleştireceğiz?"

Servet "evet yarın. Saat kaçta olacak tam belli değil. Siz benden haber bekleyin!"

Fotoğrafçı adam ve kadınlar, Servet ile el sıkıştıktan sonra

Kadınlardan biri "hiç şüpheniz olmasın. Planı eksiksiz ve mükemmel şekilde gerçekleştireceğiz"

Servet "o yönden hiçbir şüphem yoktur"

~Sonra fotoğrafçı adam ve kadın giderler~

Servet yerine oturur

Çağatay "Servet bey, benim artık işe gitmem lazım"

Servet "dediğim gibi yarın Okan 'la bara gideceksiniz"

Çağatay "tamam Servet Bey. Siz hiç merak etmeyin!" dedikten sonra giderler...

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin