35.bölüm

27 9 1
                                    


#Geçmişin hesabı 


Servet 'in sağ kolu, Servet 'in mezar taşına bakarak "abi, ben geldim, sağ kolun geldi" dedikten sonra beton taşın üzerine oturur ve Servet 'in mezar taşına bakarak konuşmaya devam eder "kusura bakma işlerden anca senin yanına gelebildim" dedikten sonra bir iki saniye sustuktan sonra elini Servet 'in toprağına koyar ve şöyle der "ben senin nasıl öldürüldüğünü, seni kim öldürdüğünü biliyorum" bir avuç toprağı avcuyla sıkarak Servet 'in mezar taşına bakar "abi, sana yemin ediyorum. Sana bunu yapanların ben onlardan intikamımı alacağım. Önce seni öldüren Mery Yıldız 'dan sonra her şeyin sorumlusu Okan Yıldız 'ın hayatını mahvedeceğim ve sen toprağında rahat rahat uyuyacaksın" 


*** 


                             YEMEKHANE -HAFIZLARIN MASASI 


İkindi çayı için yemekhaneye inilmişti. Hafızların masasında artık Nermin, Beril, Sevda ve  Ferhan yoktu. Hafızların masasında Gülistan, Rana, Seren ve Leyla vardı; Zümer, Fatma, Kevser, Sudenaz ve Bera 'nın işleri olduğu için yemekhaneye inmemişlerdi. 


Nermin, Beril, Sevda ve Ferhan gidince hafızların masasında sessizlik olmuştu. 


Seren, Leyla 'ya "vay beni şu sandalyeler dolup taşardı" 


Leyla "evet, şimdi kimse kalmadı" 


Gülistan işaret parmağı ile baş parmağıyla sıfır yapar 

"geriye kaldı sıfır kişi" 


Seren "aynen öyle" 


Işık semaverden çay doldurmak için ayağa kalkmıştı. Çayını doldurduktan sonra yerine doğru geliyordu. Rana, Işığı görüp onu çağırır. 


Rana, Işığın arkasından "Işık abla" 


Işık arkasına döner "efendim Rana" 


Rana "Işık abla; Nermin, Beril, Sevda ve Ferhan gidince masamızda kimse kalmadı" 


Işık, hafızların masasına bakar ve Rana 'ya şöyle der "hm, zamanla alışırsınız ya" 


Rana, iki dudağını birbirine yapıştırır "inşallah" dedikten sonra Işık yerine geçer. 


*** 


                               HAZAR HOLDİNG 


Servet 'in sağ kolunun babası Hazar holdingin sahibiydi. Servet 'in sağ kolu hem babasının yanında çalışır, hem de Kur'an Kursunda hocalık yapıyordu. Servet 'in sağ kolu iyi gibi görünsede aslında kötü bir insandı. Servet 'in yanında bir kaç sene çalışmış, Servet 'in günahlarına ortak olmuştu. Servet yurtdışına kaçtıktan sonra babasının yanında çalışmak zorunda kalmıştı. Servet 'in sağ kolu çıkarları uğruna insanları harcayabilir, iyilik yaptığı zaman ise her zaman iyiliğinin altında bir şey yatardı. 

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin