[MULTİ MEDYADAKİ KİŞİ SERVET 'İN SAĞ KOLUDUR...]
#Ay Tutulması
Gülistan, bu kadar çok Işığı düşmenin nedenini araştırma yapmıştı. Araştırmalarının sonucunda Gülistan, Işığa %99 aşıktı.
Gülistan korkarak "hayır, bu doğru değil. Ben Işığa aşık değilim. Hayır bir hafız kız, bir kıza aşık olamaz" dedikten sonra telefonuna yeniden bakar ve ağzını kapatarak şöyle der "ne kadar inkar etsem de bu doğru" dedikten sonra elini ağzından çeker ve şöyle der "bunu kimse bilmemesi lazım. Benim Işığa aşık olduğumu kimse bilmemesi lazım. Benim bunu sonsuza kadar içimde saklamam lazım. Eğer saklayamazsam o zaman her şey biter benim için" der ve o sırada banyoda çamaşırları çamaşır makinesinin içine koyan Ayşegül daha Gülistan 'nın banyoya gelmediğini görünce şöyle der "hadi Gülistan, ne zaman banyoya gireceksin?"
Gülistan, önüne düşen saçlarını arkaya atar, telefonunu ise yanındaki koltuğa attıktan sonra "geliyorum anne" der ve banyo yapmak için banyoya gider.
***
~HATAY~
TAKSİ
Fatma ve Kumsal evden çıkmadan önce kavga etmişlerdi. Kumsal, Fatma 'dan pembe eşarbını almak istemiş ama Fatma vermeyince izinsiz almıştı. Fatma neden eşarbımı izinsiz alıyorsun diye, Kumsalla kavga etmiştti. O yüzden otogara gitmek için ayrı ayrı taksilere binmişlerdi.
Kumsal, taksinin içinde kendi kendine konuşurarak "ne kadar anlamsız ya. Neden biz ablamla ayrı ayrı taksiye biniyoruz? Hadi onu da geçtim biz ablamla kavga niye kavga ettik? Abla ne vardı yani pembe eşarbını verseydin"
Önde oturan taksici Kumsal 'ın bir şey dediğini duymuştu. O yüzden şöyle der "bir şey mi dediniz?"
Kumsal "yok abi, size demedim" dedikten sonra taksiciye oflayarak bakar, sonra başını dönderir taksinin camından dışarıya bakmaya başlar. O sırada Kumsal, camdan dışarıya bakarken sokaktaki Sare 'yi ve yanındaki bayanın Sare 'yi çekiştirdiğini görünce şöyle der "bu Sare değil mi?" der ve taksiciye "müsait bir yerde durur musun?" dedikten sonra taksici, arabayı durdurur. Kumsal, parasını taksiciye verdikten sonra taksiden iner.
Kumsal, taksiden indikten sonra Sare ve yanındaki onu çekiştiren kadını izlemek için karşıdaki ağacın arkasına gider ve onların ne yaptığını izler.
Kumsal, sessizce Sare ve yanındaki onu çekiştiren kadına bakarak şöyle der "hani, Sare babasıyla çok mutlu ve özgürdü. Eee bu yanındaki kadın kim ve neden çekiştiriyor onu?" der.
Eylül Acar, yanındaki Sare 'nin yakasını tutar ve eve giderler. Onları izleyen Kumsal ise onların arkasından onları takip etmeye devam eder.
~Üç dakika sonra Eylül Acar ve Sare eve varırlar. Onların arkasından takip eden Kumsal 'da onların arkasındaydı~
Eve geldiklerini gören Eylül Acar, Sare 'nin yakasını bırakır ve ona gülerek şöyle der "polisler bizi gözlem altında tutmayı bıraktığına göre Sareciğim seni babana teslim etmek zorundayım" dedikten sonra eve girerler.