#Herkesin içinde bir karanlık vardır...
Işık mescidden çıkar ve merdivenlere doğru kendi katına gider. "adını bile hatırlamayacığım"
Sekizinci Yatakhane
Işık söylene söylene yatakhaneye gelir "adını, ismini, soyunu hiçbir şeyini hatırlamayacağım. Bütün anılarını toprağa gömeceğim"
Işık, dolabının üstündeki kutuyu alır ve yatağının oturur. Kutuyu sinirlice açar. İçerisindeki defteri alıp, defterin kağıtlarını tek tek söküp, yırtar.
O arada yatakhaneye Beren gelir...
Beren, Işığın yatağında oturup, sinirlice defterin kağıtlarını görür ve yatağına oturur. Elindeki defteri alır.
Işık "versene defteri ya!"
Beren "ne oldu?"
Işık "Esra ile arkadaşlığımı bitirdim. Yok, ben her zaman kendimi düşünürmüşüm. Yok, ben egoluymuşum. O yüzden onun ismini, cismini, hatırlamamak için bütün anılarımızı söküp atacağım"
Beren "kolay yolu var. Bu kutuyu direk çöpe at"
Beren, Işığın yanındaki kutuyu alır ve defteri içine koyar "ve ayrıca sen çok iyi bir kızsın. Onun söylediklerini bakma! O, bunları göremiyor. Sen onu kaybetmedin; o seni kaybetti. Şimdi bu kutuyu aradaki çöpe atıyoruz. Tümden kurtuluyoruz" der. Ayağa kalkar ve Işık 'da ayağa kalkar. Işık elini, Beren 'nin omzuna atar ve çöp atmaya giderler...
~Ara~
Işık bağırır "seni çok seviyorum arkadaşım"
Beren, Işığın ağzını kapatır "tamam, sus. Bende seni çok seviyorum"
***
Servet 'in İş YeriServet, kendi masasında oturuyordu. Elindeki flaş belleği, bilgisayarına takar.
Servet "bakalım Okan 'nın flaş belleğinide neler var?" diyerek
Okan 'nın fotoğraflar bölümünü açar.Servet "ne güzel ailen var ama hepsi benim kurbanım" sonra Derin 'in fotoğrafı çıkar.
Servet kara bıyığına dokunur "bu kim böyle? Çok güzel kadın. Tam dişime layık"
Sonra Derin ve Okan 'nın fotoğrafı çıkar...
Servet "çok güzel bir çiftsiniz ama çok sevmek yasaklanmalı! Bu kadını öldürmeyeceğim, o benimle birlikte olacak"
Servet, çirkin planı Derin 'i, Okan 'dan ayıracaktı. Planını gerçekleştirmek üzere Çağatay 'ı arar...
Çağatay "efendim Servet Bey"
Servet "yeni planım var! Hemen yanıma geliyorsun"
Çağatay "tamam Servet Bey"
***
Abdesthane
Gülistan abdesthanede ellerini yıkıyordu. Latife 'de iç abdesthaneyi kontrol ediyordu.
Latife, iç abdesthaneyi kontrol ederken, Gülistan 'nın dün akşam getirdiği halıyı görür.
Latife, Gülistan 'a şöyle der "Gülistan, bu halıyı bugün götürmeyi düşünüyor musun?"
Gülistan ise dün akşam hocasının dediği şey aklına gelir "ıslak halıyı yarın eve götürüp, yıkaman lazım"
Gülistan, Latife 'ye döner "ben o halıyı bir şekilde ayarlayacağım. Ya eve götüreceğim yada burada yıkattıracağım" diyerek abdesthaneden çıkar...