43.bölüm

20 5 5
                                    

#Rüyalarvehayaller


Sare, babası ve Eylül Acar 'ı uygunsuz vaziyette gördükten sonra babasını Eylül ablası ile öyle gördüğü için babası onu dövecek diye, yatak odasının kapısının önünden ayrılmış ve koşarak kendi odasına gelmişti. 


Ferhat Ulaş ve Eylül Acar 'ı küçük kız gördüğü için utançla yataktan kalkmışlar, üstlerini giyiniyorlardı. 


 Eylül Acar, gömleğini ilikliyen küçük kızın babasına kaygılı bir şekilde "bizi gördü, kızın bizi gördü" 


Küçük kızın babası, Eylül Acar 'a sinirli bir şekilde bakar ve şöyle der "sus" 

 Eylül Acar "ne yapacağız şimdi?" 

Küçük kızın babası "sus diyorum sana sus. Senin yüzünden oldu. Sen benim sarhoşluğumdan faydalanıp benim yatağıma girdin" 

Eylül Acar "benim yüzümden oldu öyle mi? Sanki sen sarhoş olmasaydın benimle birlikte olmayacaktın. Ya kızın bizi yatakta gördüğünü başka birisine söylerse, biz biteriz. İtibarımız zedelenir" 

Küçük kızın babası "şu kadarcık beynin çalışmıyor değil mi? Küçük kızın ben izin vermeden dışarıya çıkamayacağını, dışarıya çıkamayacağı için kimseye bir şey söylemeyeceğini" 


Eylül Acar "nasıl geldi bu buraya? Odasından çıkma yasağı yok muydu?" 

Küçük kızın babası "evet, var ama Allah 'ın cezası her duyduğu şeyi görmek isteyecek kadar ş*. Ama ben bunun hesabını ona soracağım" der 


Küçük kızın babası, üstünü giyindikten sonra küçük kızın neden odasından çıktı ve onları yatakta gördü diye, bu sefer gerçekten küçük kızını öldürecekti. O yüzden küçük kızın odasına gider. 


                                 KÜÇÜK KIZIN BABASI 


Küçük kız, gördükleri için babası onu kızacak ve dövecek diye, odasında kapıya yaslanmış, ağlıyordu. O sırada küçük kızın babası, küçük kızın odasına gelir. 


Küçük kızın babası, küçük kızın odasının kapısı kapalı olunca kapıdan küçük kıza şöyle der "küçük kız senin odandan çıkman yasaktı ama sen yasağı çiğnedin. O yüzden seni bu sefer gerçekten öldüreceğim. Aç şu kapıyı" dedikten sonra 


Küçük kız kendi kendine "bu sefer gerçekten bitti" dedikten sonra olacaklara hazırmış gibi yasladığı bedeneni kapıdan çeker ve kapıyı babasına açar. 


Küçük kız, babasına kapıyı açtıktan sonra küçük kızın babası kapıyı çekerek küçük kızın odasına girer. Küçük kızın babası, karşısındaki küçük kıza "sen artık benim kurallarımdan çıkabiliyorsun. Tamam o zaman bunu sen istedin" dedikten sonra küçük kızın babası, Eylül Acar 'ı çağırır "Eylül, mutfaktan benim çekiçimi getir!" 


Eylül Acar, iki saniye sonra elindeki küçük kızın babasının çekiçini küçük kızın odasına getirir ve küçük kızın babasının eline teslim eder. 

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin