# Ne zaman mutlu olsak, hayat bize en yara aldığımız yerden darbe veriyordu!..
Yemekhane
Üçüncü MasaGülistan, Ceren 'nin sorduğu soruya şaşırmıştı. Işık bunu Gülistan 'a nasıl yapabilirdi?.. Evet Gülistan gerçekten Ceren 'i seviyordu ve kalbini kırmasından korkuyordu.
Ceren "sen, benimle ilgili Işığa bir şey dedin mi?"
Gülistan korkarak "hayır"
Ceren "emin misin?"
Gülistan şaşkınlıktan bir şey diyemez...
Ceren "beni sevme" diyerek net cevap verir ve yemek yemeğe devam eder...
Gülistan ise sandalyeden kalkar ve koşarak abdesthaneye gider...
Abdesthane
Gülistan abdesthaneye girer. El lavaboların önüne gelir ve aynaya bakar "sen, bunu bana nasıl yaptın Işık? Sen şimdi gününü göreceksin!"
Yemekhane
Yemekhane vakti bitmişti. Herkes kendi katlarına çıkıyordu. Işık ise masada bir arkadaşla konuşuyordu. Gülistan yemekhaneye gelir ve Işığın yanına gider...
Dördüncü Masa
Gülistan hem sinirli hemde üzgün bir şekilde Işığın yanına gelir.
Gülistan "Işık"
Yanındaki arkadaş "o zaman görüşürüz"
Işık "görüşürüz"
Arkadaş gittikten sonra...
Işık "efendim Gülistan"
Gülistan, Işığın yanına sandalye çeker ve oturur...
Gülistan "bana bunu nasıl yaptın?"
Işık "ben sana ne yapmışım?"
Gülistan "bilmemezlikten gelme. Ceren 'e onu sevdiğimi neden anlattın?"
Işık "ben bir şey anlatmadım"
Gülistan "ben sana güvenmiştim ya! Ben seni arkadaş olarak görmüştüm. Bu sefer gerçekten dünya bana iyi bir yer olacağına inanmıştım ama unutmuşum. Çünkü ne zaman birini güvensem, sırtımdan vuracak insanlar oluyor..." diyerek ayağa kalkar ve Işık 'ta üzgün bir şekilde sandalyeden kalkar.
Işık "Gülistan ben bir şey demedim. Ama kimin söylediğini öğreneceğim Ceren 'den"
Gülistan "öğrendikten sonra sormanın hiçbir anlamı yok" diyerek Işığın yanınadan uzaklaşır...
Işık ise sinirden ayağı ile sandalyeye vurur...
Okan 'nın Evi
Okan elindeki fotoğrafları yere düşürdükten sonra
Okan "Derin açıklayabilirim"
Derin "açıklayacak bir şey yok. Her şey ortada aldatmışsın beni"
Okan, Derin 'in ellerini tutar "hayır ben seni aldatmadım. Biz iş konuşması için bara gittik"
Derin, Okan 'nın ellerini hızlıca bırakır "nerede görülmüş bara, iş görüşmesi için gidildiğini? Ben sana dedim değil mi? Çağatay 'dan uzak dur diye"
Derin parmağındaki yüzüğünü çıkarır ve Okan 'nın avuçlarının içine koyar "bundan sonra seni bu evde görmek istemiyorum. Ayrılıyoruz!"