40.bölüm

25 6 3
                                    

#Bak yine acıyor sol yanım

Gülistan şüpheli bakışlarla Işığın gönderdiği mesajlara bakar. Işık iki gün önce Gülistan 'la güzelce konuşuyordu ama şimdi ona soğuk yapıyordu.

Gülistan :bana neden böyle davranıyorsun? Ben sana ne yaptım?

Mutluluk 🎈:ben sana beni sevme diyorum

~Gülistan yataktan kalkar, misafir odasına gider ve girişteki kapının yanındaki koltuğa oturur.~

Gülistan, Işık 'la mesajlaşmaya devam eder.

Gülistan :şunu söyleyebilirim ki asla! İki dünya bir araya gelse de seni sevmekten vazgeçmeyeceğim

Mutluluk 🎈: sana sevme diyorum ya, sevme diyorum ya sana arkadaş ya.

O sırada Ayşegül yemek hazır diye, mutfaktan Gülistan 'ı çağırır. 

***

HATAY 

         KÜÇÜK KIZIN EVİ ~ÇALIŞMA ODASI 

Çalışma odasından küçük kızın babası ve Eylül Acar vardı. Küçük kızın babası, masasında oturmuştu; Eylül Acar ise masanın önünde ayakta, elinde makyaj çantası vardı. 

Eylül Acar, küçük kızın babasına "bugün küçük kızı dışarıya çıkaracağım, eee mağlum polisler hâlâ bizi gözlem altında tutuyor" 

Küçük kızın babası "off, şu kızdan da dertlerinden bıktım, neyse artık katlanacağız. Senin elindeki ne öyle?" 

Eylül Acar "küçük kızının yüzünde vurduğun yerlere kapatıcı süreceğim, küçük kızının yüzünde morluklar ile çıkarmayacağıma göre. Ha ben yokken de küçük kızına bir fıske dahi vurmayacaksın. Tamam mı?" 

Küçük kızın babası "bakarız" dedikten sonra Eylül Acar elindeki makyaj çantasıyla küçük kızın odasına gider. 

                                     KÜÇÜK KIZIN ODASI 

küçük kız odasında tek başına yerde oturuyordu. Küçük kız, artık Fatma 'yı unutmuştu ama hâlâ onu yarı yolda bıraktığı için sol yanı acıyordu, her şey onun iyiliği içindi... 

O sırada küçük kızın odasına Eylül Acar gelir.  Eylül Acar elindeki makyaj çantasıyla içeriye girer " Sareceğim" diyerek Sare 'nin karşısına gelir ve oturur. 

Eylül Acar "sana süper bir haberim var Sareceğim. Bugün seni dışarıya çıkaracağım" 

~Küçük kız başını yerden kaldırır ve Eylül Acar 'a bakar~ 

Eylül Acar "ama bir şartım var, dışarıya çıkmak istiyorsan sana makyaj yapacağım" 

Küçük kız "ne makyajı ya? Eylül abla, makyaj bana göre değil ki. Benim yaşım daha küçük" 

Eylül Acar "sen bilirsin, burada çürümek istiyorsan aynen böyle devam et. Hem şimdi dışarıya çıkmazsan belki de bundan sonra hiç çıkmayacaksın" dedikten sonra tam ayağa kalkacakken küçük kız, onun kolundan tutar ve şöyle der "tamam" dedikten sonra Eylül Acar sinsice gülümser ve küçük kızın önüne oturur. 

*** 

ADANA 

  GÜLİSTAN GİLİN EVİ~ OTURMA ODASI × IŞIK GİLİN AMCASININ EVİ ~ KENDİ ODASI 

Gülistan, mutfakta annesi ve ablasıyla yemek yedikten sonra oturma odasına gelmiş, hâlâ Işık 'la mesajlaşıyordu. Gülistan, Işık 'tan vazgeçemiyordu, Işık ise Gülistan 'nın kendisini sevmesinden ve kendisiyle konuşmasından rahatsız oluyordu. 

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin