17.bölüm

135 102 36
                                    

#Benden senden önce kurumuş bir güldüm, yaşamayı bilmiyordum ama sen geldikten sonra çiçeklerim tekrardan açtı...

Gülistan, Işık onu hocasına söylemesin diye tehdit etmişti.

Işık sinirlenir "sen beni tehdit, tehdit mi ediyorsun?"

Gülistan susar ve birşey söyleyemez. Etüte sadece onları dinleyen Rana vardı.

Rana içinden şöyle der "Gülistan sende kendine çok güveniyorsun. Herkesi tehdit et! Neyse"

Işık, sinirlenerek Siyer -i Nebi dersine geçer. Ardından Rana ve Gülistan Siyer -i Nebi dersine geçer.

***

Servet 'in ofisi

Çağatay, Okan 'ı yine annem hasta diye kandırır ve Servet 'in yanına gider... Çağatay ve Servet ofiste oturmuş. Acar beyin, Okan ile anlaşmayı bitirdiği ve Okan toplantıda rezil olduğu için seviniyorlardı.

Servet gülerek "Çağatay anlat bakalım. Okan toplantıda nasıl rezil oldu?"

Çağatay "işte Servet bey, Okan 'ın bilgisayarındaki flaş belleğini çıkarıp, sizin verdiğiniz flaş belleği taktım"

Servet kahkaha atarak "işte böyle. Aferin sana Çağatay. O zaman bunu kutlayalım." der ve çekmecesini açar ve çekmeceden şarap bardakları ve viski şişesi çıkarır. İçkiyi bardaklara katıp, Çağatay 'a verir. Servet ve Çağatay bardaklarını tokuşturur "Okan 'nın işi kaybettiği için şerefe"

Çağatay "şerefe" diyerek bardaktaki içkilerini içerler...

Çağatay "Servet bey, yapacağım başka birşey var mı?"

Servet "daha çok var. Daha Kenan 'nın size miras bıraktığı iş yerinizi batıracağız ama şuan değil. Herşey sırayla"

Çağatay "şuan değil ise ben işe kaçıyorum"

Servet "tamam artık gidebilirsin"

~~~~

Okan 'nın Odası

Okan, iş yerine erken gelmişti. Odasında  üzgün bir şekilde oturuyordu. Çağatay ise Servet 'in yanından,  iş yerine gelir.
Direk Okan 'nın yanına çıkar.

Çağatay kapıyı açar "knk erkencisin"

Okan "evet bugün erken geldim"

Çağatay oturur "üzgün gibisin"

Okan "sen üzgün değil misin? Farkında mısın ayağımıza gelen işi kaybettik?"

Çağatay "knk üzülmeye gerek yok. Başka biriyle antlaşma yaparız. Relax ol!"

Okan "olamıyorum. Olanlara aklım almıyor. Benim flaşımda vampirler ne alaka?"

Çağatay "knk sen demedin mi bilgisayar bozuk? Diye. Flaş bellek, bilgisayara takınca bozulmuş"

Okan "çok saçma"

Çağatay "knk virüs işte virüs"

~Okan oflar~

Çağatay, ona sinsice bakar~

***

Lokal

~Siyer -i Nebi dersi~

Saat 12: 25 'i geçiyordur.

Elif hoca "haftaya Bedir savaşını canlandırmanızı istiyorum. Sağdaki oturanlar siz Kureyşliler, soldakiler müminler olacaksınız. Şimdi yemekhaneye geçebilirsiniz"

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin