#Bazı insanlar bize armağandır, bazıları ise derstir...
Çağatay arkasını döndükten sonra şaşırmış bir şekilde "Okan!"
Okan "ulan şerefsiz" diyerek koşar, Çağatay 'ın üzerine yürür , yakasından tuttuğu gibi duvara yapıştırır ve onun yüzüne bir tane yumruk atar.
Çağatay yüzünü döner "Okan açıklayabilirim"
Okan "ulan neyi açıklayacaksın? Bunca zamana kadar beni kandırdığını mı? Yoksa Derin 'le aramızı nasıl bozduğunu mu? Lan sen ne adi herifsin" diyerek onun yüzüne bir tane daha yumruk atar.
Okan "lan bunca zamana kadar ekmek yediğin tekneye ihanet etmeyi hiç utanmadın mı?"
Çağatay "Okan ailem için yaptım"
Okan "ne ailesi lan?" diyerek ona bir tane daha vurur.
Okan "bundan sonra eğer ne ailemin, nede bu ofisin yakınından geçersen seni öldürürüm. Şimdi pılını pırtını topla defol git bu şirketten!"
***
Hastahane 'nin Önü
Derin hastahaneden çıkmıştı, hem mutlu hemde üzgün bir şekilde telefonundan Okan 'a sesli mesaj atar.
Derin "evimizin önüne gel, seninle önemli bir şey konuşacağım"
(Burada İrem derici ~ Mustafa Ceceli, Çok sevmek yasaklanmalı şarkısını açabilirsiniz)
İş Yeri
Okan, Çağatay 'ın odasından çıktıktan sonra kendi odasına gelir. Okan odasında koluna saatini takıyordu. O arada telefonuna mesaj gelir.
Okan kendisine gelen mesajı okumak için masadaki telefonuna eline alır.
Okan telefonun ekranına bakar ve masumca şöyle der "Derin!" diyerek gelen sesli mesajın üzerine tıklar.
Çiçeğim "evimizin önüne gel, seninle çok önemli bir şey konuşacağım"
Okan elinde telefon, kendi kendine "bende, bende Derin sana çok önemli bir şey söyleyeceğim" der ve koşarak odasından çıkar.
***
Servet 'in Ofisi
Servet ayakta masasının önündeydi, sinirli bir şekilde elindeki bıçakla masanın üstünü çiziyordu. Sonra Servet gözlerini kapatır, geri açar; elindeki bıçağı duvara atar ve bıçak duvara saplanır.
***
Ev (Misafir Odası)
Gülistan, annesinin telefonundan hocasına görüntülü der veriyordu. Ders verdikten sonra
Sevim Hoca "Gülistan sayfaların sağlam olamamış, bu cüzü tekrar verir misin?"
Gülistan "peki hocam"
Sevim Hoca "o zaman yarın görüşmek üzere"
Gülistan "iyi günler hocam" diyerek telefonu kapatır. Başındaki yazmayı çıkartır, ağlamaya başlar ve Kuran -ı Kerim 'in koyduğu fis kos masaya başını koyar.
***
Okan 'nın Evinin Önü
Derin evlerinin yanına gelmişti, Okan ise karşı sokaktan koşarak kendi evlerinin önüne gelir, Derin 'in evlerinin önünde olduğunu görür. Derin 'de yerdeki başını kaldırır ve Okan 'nın evlerine geldiğini görür.