#Neolursaolsun#
Gülistan, Işık 'la mesajlaşırken ona sen benim hayalimsin, diye yazmıştı. Işık bu mesajı gördükten sonra çok sinirlenmişti. Çünkü Gülistan 'ı yanlış anlamıştı.
Işık elinde telefon sinirli bir şekilde şöyle der "bu kızın hayali ben miyim? Ne saçma sapan bir şey. Bu kız beni ne olarak görüyor ya da bunca zamana kadar ne olarak görüyordu" dedikten sonra Gülistan 'a ağır sözleri ile mesajlar atmaya başlar.
Işık: ne hayalinden bahsediyorsun? Saçma sapan konuşma
Işık: kendine gel! Önce bir aynaya bak, ben kimim neyim? Sonra dışarıya çık, gez, dolaş
Işık: önce konuşmayı öğren de gel
Işık: beni ne olarak görüyorsan yanlış yoldasın
Gülistan: ben sadece seninle arkadaş olmak istiyorum
Gülistan: yakın
Işık: seninle yakın arkadaş filan olamam
Gülistan: neden?
Işık: çünkü benim çok arkadaşım var, kapasitem dolu
Gülistan: olsun, ben seni ömrümün sonuna kadar beklerim
Işık: daha çok beklersin
Işık: sen sevmeyi bilmiyorsun
Işık: sen sevgiyi bilmiyorsun
Gülistan: özür dilerim yanlış anlaşıldığım için ben sadece sana olan sevgimi söylemek istedim
Işık: benim ders çalışmam lazım, sonra konuşuruz
EV - OTURMA ODASI
Gülistan oturma odasında koltukta oturmuş, elinde telefon Işık 'la mesajlaşmıştı.
Gülistan korku ve pişmanlık içinden şöyle der "ben niye kıza sen benim hayalimsin? Dedim ya. Kız beni yanlış anladı. Nasıl düzelteceğim bu durumu şimdi?" dedikten sonra aklına bir şey gelir ve Işığa şöyle mesaj atar.
Gülistan: sana söylediklerimi unut gitsin
Diye mesaj atar ve kendi kendine şöyle der "of of Gülistan, of" der ve Işığın mesaj atmasını bekler.
***
EVİN ÖNÜ -DIŞARISI
Kemal Yıldız, işten daha yeni eve gelmişti. Kemal Yıldız, fabrikanın arabasını evin önüne durdurmuştu. Kemal Yıldız, evine gitmek için fabrikanın arabasından inerken o arada kendisini öğlen arayan numara, tekrardan arar.
Kemal Yıldız cebindeki telefonunu çıkartır ve kendisini kim arıyor diye, telefonunu ekranına bakar ve şöyle der "Allah Allah öğlen de aradı bu numara" dedikten sonra gözlerini kısarak numaraya bir daha bakar ve şöyle der "Türk Telekom operatör da değil. Neyse açalım bakalım, kimmiş? dedikten sonra arayan numarayı açar.
Kemal Yıldız "alo"
Servet 'in sağ kolunun babası "alo, Kemal Yıldız ile mi görüşüyorum?"
Kemal Yıldız "evet, siz kimsiniz?"
Servet 'in sağ kolunun babası "siz beni tanımıyorsunuz ama ben sizi tanıyorum. Ömer Hocamı tanıyorsunuz değil mi?"
Kemal Yıldız "evet, tanıyorum. Barbar kursumuzun müdürü"
Servet 'in sağ kolunun babası "evet, ben de Ömer Hocam 'dan aldım sizin numaranızı. Müsaitseniz sizinle önemli bir şey konuşacaktım"