#Umutlar ve hayaller
Küçük kız, Fatma 'nın yanından ayrıldıktan sonra ağlar. O sırada küçük kızın babası, gizlendiği ağacın arkasından çıkar ve küçük kızın yanına gelir.
Küçük kızın babası, ağlayan kızın yanağından makas alır ve şöyle der "aferim, iyi iş çıkardın" der ve kızının elinden tutar.
Küçük kızın babası, yanındaki kızına şöyle der "hadi gidelim"
Fatma, küçük kız ve babasının yanına gelir ve küçük kıza şöyle der "Sare, bunu kendine yapma lütfen, o adama güvenme" dedikten sonra küçük kız ve babası arkasına döner.
Küçük kız ve babası arkasına döndükten sonra Fatma hâlâ küçük kızın arkasından yalvarıyordu.
Fatma "Sare, şu adamın pis ellerini tutma! Güvendiğin adam sana aynılarını yaşatacak"
Küçük kızın babası, küçük kızın ellerini bırakır. Küçük kızın babası, küçük kızın elini bıraktıktan sonra küçük kızın önüne gelir ve Fatma 'ya şöyle der "ona iki adım daha atarsan hapsi boylarsın. Bitti artık Fatma, Sare seni değil beni seçti. Birazcık aklın varsa bundan sonra Sare 'den uzak durursun, eğer durmazsan neler olacağını biliyorsun" dedikten sonra küçük kızın yanına gelir.
~Küçük kız ve Fatma üzgün üzgün birbirlerine bakarlar~
Küçük kızın babası, küçük kızın elini tuttuktan sonra oradan ayrılırlar.
***
~İkindin~
ADANA ~IŞIĞIN AMCASI GİLİN EVİ× GÜLİSTAN GİLİN EVİ
Işık amcası gilin evinde kendi odasındaydı. Işık, kendi odasında elinde telefon Gülistan 'dan öğrendiği corona olanları, söylemediği arkadaşlarına mesaj atıyordu. O arada Işığa Gülistan 'dan mesaj gelir.
Gülistan : bugün soyadı Sarı olan kişinin adını sormak için abimi aradım
Işık :eee
Gülistan : önce abim ne yapacaksın? Dedi. Sonra şöyle dedi, o da yengemden öğrendiği için o kızın adını bilmiyormuş
Işık : hm
Gülistan : Işık, sana bu soruyu sordum ama yine sana sormak istiyorum. Sen Corona olanları kime söyledin?
Işık : önemli değil, boş ver
Gülistan :ben arkadaşlarından birisine Corona olanları söylemeni istemiyorum?
Işık :kime?
~~~
Gülistan her zamanki gibi yatak odasında yerde minderin üstünde oturuyordu. Gülistan, gözünü elindeki telefonundan çeker ve yere bakar. Gülistan yere baktıktan sonra aklına aşure günü gelir ve o gün gözünün önünde canlanır.
^^^
Aşure günüydü, kurstaki herkes birinci katta namaz kiliyordu. İkinci safta, namazı bitmiş olan Gülistan, birinci safta namaz kılan Merve ve Işığa bakıp bakıp Işığı Merve 'den kıskanıyordu.
^^^
Gülistan bunu düşündükten sonra yere bakarak ve kendisinden emin bir şekilde şöyle der "Işık, kusura bakma ama seni biricik arkadaşından ayırmak zorundayım. Sen o kıza Corona olanları söylemeyeceksin ve diğer arkadaşlarınla konuştukça Merve 'den uzaklaşacaksın" dedikten sonra gözünü yerden çeker ve elindeki telefonuna baktıktan sonra Işık 'la mesajlaşmaya devam eder.