38.bölüm

27 6 3
                                    

#Sare

Kapının önünde şaşkın bir şekilde duran Işık koarak yerde baygın bir şekilde yatan küçük kızın yanına gider ve oturur.

Işık yerde baygın yatan Sare 'ye "küçük kız sana ne oldu böyle? Neden yerde baygın yatıyorsun? Fatma nerede?" der ve o sırada elinde içinde ekmekler olan poşetle "Sareciğim bugün simit yemeyeceğiz" diyerek Fatma gelir ve yerde baygın bir şekilde yatan Sare 'yi başında oturan Işığı görünce "Sare" diyerek elindeki poşeti koltuğa koyar, koşarak Sare 'nin yanına gelir ve Işığın yanına oturur.

Fatma, Işığa bakarak "Sare 'ye ne oldu?"

Işık "bilmiyorum, ben geldiğimde böyle baygın bir şekilde yatıyordu"

Fatma "peki, senin ne işin var burada? Sen bizi nasıl buldun?"

Işık "sen beni sormayı bırakta, küçük kız niye böyle yerde yatıyor? Onu söyle bana"

Fatma "bilmiyorum" dedikten sonra küçük kızın başını kaldırarak uyanması için onu çağırır "Sare, Sare"

Işık "yok, böyle olmayacak. Fatma ben ambulansı arıyorum"

Fatma, Işığa "hayır, sakın ambulansı arama! Eğer ambulansı ya da polisi ararsan bizim izimizi bulular" derken o arada Fatma ve Sare 'nin tuttukları evin yakınından polis siren sesleri yükselmeye başlar.

Fatma ve Işık evin yakınındaki polis siren seslerini duyunca birbirlerine şüpheli bakışlarla bakar.

Fatma ve küçük kızın tuttukları evin önüne polis arabası ve Fatma 'nın ailesinin içinde olduğu beyaz bir araba gelmişti. Polis arabasında üç tane polis, Fatma 'nın ailesi de arabalarından aşağı inerler.

Evin sahibi ise polislerin evlerinin önüne geldiğini görünce dışarıya çıkar ve polislerin yanına gider.

Evin sahibi, polis memuruna "iyi günler memur bey, bir sorun mu var?"

Polis "iyi günler hanımefendi. Biz Fatma Yargı ve Sare Ulaş 'ın yerini arıyoruz, onlar burada mı kalıyorlar?"

Evin sahibi "evet, onlar dün bu evi kiraladılar, bu evde kalıyorlar. Siz onları neden arıyorsunuz?"

FATMA VE KÜÇÜK KIZIN TUTTUKLARI EV

Fatma 'nın ailesi, Fatma ve küçük kızın tuttukları eve girdikten sonra Fatma ve Işık ayaktaydı.

Fatma, ailesini görünce şok onlara bakar ve şöyle der "anne, baba, Kumsal"

Fatma 'nın annesi, ayakta olan kızın yanına gelerek "neredesin sen hah? Yürü çabuk eve gidiyoruz"

Fatma, baygın olan küçük kıza bakar ve annesine şöyle der "ben küçük kızı bu şekilde bırakıp sizinle şuradan şuraya gitmem"

Fatma 'nın annesi "hâlâ küçük kız diyor ya"

O sırada Fatma 'nın ailesi ve polisler gelmeden önce Işık, küçük kız için aradığı ambulans gelmişti.

Işık "zaten ambulansta geldi" diyerek kapının önündeki ambulansın yanına gider ve sedyeyle ambulanstan inen hemşirelere "baygın olan arkadaşımız burada" dedikten sonra iki tane hemşire sedyeyle birlikte eve girerler ve baygın şekilde yatan küçük kızın yanına geldikten sonra hemşireler, küçük kızı yerden alıp sedyeye koyarlar ve sedyeyi ambulansa doğru götürürler.

Fatma ise küçük kızla hastahaneye gitmek için tam sedyeyi süren hemşirelerin arkasından gidecekken Fatma 'nın annesi onun kolundan tutar ve şöyle der "nereye gidiyorsun?"

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin