14.bölüm

181 126 147
                                    

# İnsanın hayatında en güzel mucizeler vardır. Benim için en güzel mucize sensin

Multi Media 'yı bilen var mı? Bende bu şarkıyı yeni keşfettim...

Multi Media 'daki şarkı, Okan 'nın Derin 'e çiçek aldığı sahneye uyduğunu
düşünüyorum. O sahnede dinlemenizi tavsiye ederim.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Okan gelen mesajı okuyarak "200.000 TL mi? Oha"  bunu söyledikten sonra tedirgin bir şekilde düşünür "Müdür. Bu parayı müdürden almalıyım. Kenan bey bundan daha fazlasını alıyordur."  Dedikten sonra hızlı bir şekilde Kenan beyin yanına gider.

~Kenan beyin odası~

Okan, kapıyı tıklatır. Kenan bey "gir" der ve Okan, Kenan beyin odasına gelir.

Kenan bey "sen mi geldin Okan?"

Okan "evet müdürüm"

Kenan bey "evrakları imzaladın mı?"

Okan oturur "evet müdürüm. Ben size birşey diyeceğim"

Kenan bey "dinliyorum seni Okan"

Okan "Kenan bey önce sakin olun tamam mı?"

Kenan bey "gene birşey yaptınız değil mi?"

Okan "ben değil Çağatay, Kenan bey"

Kenan bey "ne yaptı o gene? Zaten onun yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı."

Okan "Çağatay, internetten bilmeden  kumar oyunu oynamış. Oyunun borçlarıda birikmiş. Bende bir hafta önce borçlarını yatırdım"

Kenan bey "sen saf mısın evladım, onun parasını niye yatırıyorsun?"

Okan "Kenan bey onun parası yoktur diye"

Kenan bey "senden bi adam olur dedim ama sendende bi adam olmaz"

Okan "şimdide kumar oyunun sahibi bana mesaj atmış" mesajı gösterir "o parayı getirmezsek Çağatay ve beni öldürecekmiş."

Kenan bey "sende benden borç istiyorsun"

Okan "evet Kenan bey"

Kenan bey "bir şartla parayı vermeye ben gideceğim"

Okan "Kenan bey size birşey yapmaya kalkmasınlar"

Kenan bey "şartımı kabul edersin yoksa etmezsen,  size bir kuruş bile veremem."

Okan, arkadaşını kurtarmaktan başka çaresi yoktu. Onun için en önemli şey birincisi ailesi, ikincisi en yakın arkadaşıydı. " peki, o zaman dikkat edin kendinize"

Kenan bey "siz hiç merak etmeyin. Ben kendime dikkat ederim" ve Okan odasına gider.

Kenan bey ise paraları alıp iş yerinden çıkar.

~~~~

Kenan bey, arabasıyla inşaat bir evin önüne gelir.

Kenan bey, arabasından iner ve inşaat olan evin üçüncü katına çıkar. "neredesin pislik?" der ve arkasından Servet gelir. Kenan beyi sırtından vurur, Kenan bey yere yığılır.

Servet gülerek "buradayım burada" diyerek yanına gelir.

Kenan bey "sen"

Servet "evet ben; senin iş yerini ve itibarını zedeleyen kişiyim. Aynı zamanda Çağatay 'ın kumar borcunu başına açan kişiyim"

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin