28.bölüm

57 23 22
                                    

#Ay Tutulması

Fatma gördükleri karşısında şok olur. Küçük kız, babasının zulümlerini unutmuş ve onu affetmişti. Çok mutluydular.

Fatma "çok mutlusun. Her şeyi unutmuşsun, babanın yaptıklarını. Benim yapacağım tek şey babanın ve senin yolundan çekilmem. Çok mutlu ol."  dedikten sonra onlara görünmeden arkasına döner, elinin arkasıyla gözyaşını siler ve ardına bakmadan koşarak oradan uzaklaşır.

^^^

Sare 'nin babası yanındaki kızların ellerini bırakır, saatine bakar ve Sare 'nin yanına gelir.

Sare babasına bakar "babacığım ne oldu? Yoksa kötü bir şey mi yaptım?"

Sare 'nin babası Sare 'nin kulağına eğilir "bu kadar oyun yeter. Eve gidiyoruz"

Sare "baba biraz daha arkadaşlarımla oynasaydım"

Sare 'nin babası "eğer şimdi benimle gelmezsen seni sittin sene dışarıya çıkarmam!"

Sare üzülerek baba "peki baba" diyerek arkadaşlarının ellerini bırakır.

Arkadaşlarından biri "Sare gidiyor musun?"

Sare "artık gitmem lazım" dedikten sonra Sare 'nin babası sertçe Sare 'nin kolunu tutar.

Sare 'nin babası "üç saniye beni beklettin, seni üç gün dışarıya çıkarmayacağım"

Sare "ama baba" dedikten sonra Sare 'nin babası Sare 'yi canı acıta acıta oradan uzaklaştırır.

***

Kurs~ İkinci Kat ( Ara)

Gülistan hâlâ Işığın bedeninden ayrılmamış, ona sarılıyordu.

Gülistan "seni çok özledim" dedikten sonra Işığa sarılmayı bırakır. Gülistan elini Işığın beline koyar.

Gülistan "baka bakalım kilo almış mıyım?"

Işık "evet, normale dönmüşsün"

Gülistan gülümser.

O arada arkadan fotoğraf çekme sesi gelir. Gülistan ve Işık arkasına döner. Ceren, Gülistan ve Işığın arkasından fotoğraf çekiniyordu.

Işık "Ceren"

Ceren bir parmağını Işığa doğru uzatır "Işık"

Işık, Gülistan 'nın yanından ayrılır ve Ceren 'nin yanına gider. Gülistan ise kendi yatakhanelerine gider.

Işık ve Ceren önce sarılır.

Ceren "kardeşim gelmiş be!" dedikten sonra sarılmayı bırakırlar.

Işık ellerini yumruk yapar "yumruk" dedikten sonra Ceren ve Işık karşılıklı ellerini vururlar.

Ceren "derste miydiniz?"

Işık "hayır, teneffüse çıktık"

Ceren elindeki telefonundan fotoğrafları açar ve Işık 'la fotoğraf çekinirler.

***

Beşinci Yatakhane

Beşinci yatakhanede Rana, Bera ve Gülistan vardı. Deniz ise büyük grupların katına, kendi yatakhanesine inmişti. Gülistan,  dolabının önünde oturmuş, son elbisesini askıya asarken yatakta oturan Bera onu çağırır.

Bera "Gülistan"

Gülistan son elbisesini de askıya astıktan sonra dolabını kapatır ve arkadaşlarına yüzünü döner.

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin