#Sırlar
Okan, bilgisayarından Gülistan 'nın arkadaşıyla mesajlaştıklarını bakıyordu. Gülistan, Okan 'a söz vermesine rağmen Işık 'la konuştuğuna Okan çok sinirlenmişti.
Okan "sen bana söz vermene rağmen hâlâ aynı takıntıyı devam ettiriyorsun Gülistan. Allah bilir sana Corona olanları söylediğimde gidip bu kıza anlatmışsındır. Sen bu takıntıyı devam ettiriyorsun tamam o zaman, ben sana ne yapacağımı biliyorum. Sen bundan sonra benim gözümde bittin" dedikten sonra o sırada iş arkadaşı odasına gelir.
Okan 'nın iş arkadaşı "hadi çıkmıyor muyuz?"
Okan, kapıdaki iş arkadaşına "bilgisayarımı toplayıp hemen geliyorum"
Okan 'nın iş arkadaşı "tamam, ben kapıda bekliyorum"
Okan "tamam" dedikten sonra Okan 'nın iş arkadaşı odadan çıkar.
Okan, iş arkadaşı odasından çıktıktan sonra bilgisayarını kapatmadan önce Gülistan hâlâ Işık 'la mesajlaşıyor mu diye, bakar.
Okan, bilgisayarının ekranına bakarak şöyle der "hâlâ mesajlaşıyor ya, hâlâ kızı rahatsız ediyor. Allah yardım etsin kıza, beni de rezil ettin ya Gülistan, dur ben annemin evine gideyim de bir" dedikten sonra bilgisayarını sinirli bir şekilde kapatır, yerdeki bilgisayar çantasını eline alır, bilgisayarını bilgisayar çantasına koyar, ayağa kalkar ve kapıya doğru gider ve odasından ayrılır.
~~~
GÜLİSTAN GİLİN EVİ ~MUTFAK /IŞIĞIN AMCASI GİLİN EVİ ~KENDİ ODASI
Mutluluk :cevap :hayır.
Mutluluk :ve ortada hikaye filan yok. Hepsi senin hayallerinden ibaret
Gülistan :peki beni seviyor musun?
Mutluluk :sevmiyorum, sevmiyorum
Gülistan :bana beni sevdiğini söylersen ben dünyanın en mutlu insanı olurum
Mutluluk :kusura bakma Gülistan ama seni sevdiğimi söylersem dünyanın en mutlu insanı filan olmayacaksın
Gülistan :neden beni sevmiyorsun peki? Çok arkadaşın, hayatında çok insan var. O yüzden değil mi?
~Işık elinde telefon Gülistan 'nın mesajlarından ve söylediklerinden sıkıldığı için nefes alarak oflar ve ona şöyle mesaj yazar "hayır, sen arkadaşlığın, sevginin ne demek olduğunu bilmiyorsun. Seninle arkadaş olamam"
Gülistan :sen bana çok arkadaşın olduğu için seninle arkadaş olamam, dedin
Gülistan :sen yalancısın
~Gülistan elindeki telefonun ekranını kapatır. Oturduğu yerin yanına koyar ve elini yüzüne kapatıp ağlamaya başlar~
Gülistan "demek ki bana en başından beri yalan söylemiş. Aramızdaki engel insanlar değilmiş, benmişim. Beni hiçbir zaman sevmeyecek..." dedikten sonra o sırada telefonuna Işık 'tan mesaj gelir. Gülistan, telefonuna mesaj geldiğini duyunca elini yüzünden çeker ve yanındaki telefonunu eline alıp Işık 'la mesajlaşmaya devam eder.
Işık :yalancı mı? Sen kaybedersin"
Gülistan :ben seni çoktan kaybetmişim ki"
Gülistan :şu an ağlıyorum
Işık :benden uzak dur. Eğer benden uzak durmazsan daha fazla üzülürsün
Gülistan :hiçbir şey seni sevmemenden daha çok üzemez