4.bölüm

464 333 167
                                    

# konuşup söz verene değil sözünü tutup söylediğini yapana güven ....

Mutfakta kahvaltı hazırlamakta olan Ayşegül'ün telefonu çalar .  Mery onun telefonunu getir .

Mery " anne özel bir numara arıyor " der .

Ellerini kuruluyan Ayşegül " efendim " diyerek telefonu açar .

Polis " oğlunuz iş yerlerinde kaçak içki, kaçak sigara bulundurulduğu için tutuklu"

Gözü kararan Ayşegül " ay bana birşey oluyor " diye  telefon  düşer .

Helin annesinin yüzüne vurarak " anne kendine gel" dedi.

Mery ,   tansiyon aletiyle  kolonya 'yı getirir.

Kendine gelen Ayşegül "su gibi oğlum gitti "

Helin " tamam anne birşey olmaz . Yorma kendini"

Helin , Mery 'nin  getirdiği tansiyon aletiyle annesinin tansiyonun  ölçtü .

Helin " 10, 9 . Tansiyonun düşmüş ."

Helin , Mery 'e dönerek " sen babamı ara iş yerinden gelsin . Abimin yanına karakola gidelim .

Mery telefonuyla babasını arar . Babası her zamanki gibi " ben gelemem işim var demişti "

***
Servet bey kahkahalarla gülüyordu .
Servet bey " aferin sana İbo iyi iş çıkardın"

İbo " sağolun efendim , emrinizdeyim şimdi ne yapacağım?"

Servet bey " eğer ters birşey olursa , Okan hapisten çıkarsa ailesine zarar vereceğiz .

" Hahaha " kahkalarla gülmeye devam eder.

***
Elif hoca masasına oturup
Elif hoca " Zehra senin istediğin gibi olmadı herhalde grubunda 2 senelikler ( geçen senelikler ) hepsi yok."

Zehra " evet , hocam ya"

Elif hoca 'nın grubunda : Işık , Gülistan, Ceren , Zehra, İrem, Leyla, Seren, Bera , kumru ve Rana

Mukeddes Şeyma hoca 'nın grubunda : Deniz, Sudenaz, Sevda, Ferhan, Çağla , Kardelen, Nermin, Lale

Sevim hoca 'nın grubunda : Su, Beren, Feri , Latife, Tuğçe, Beril, Zümer, Fatma
( Gruplar bunlardı bakalım bir sene bizi nasıl şeyler bekliyor )

Adet olanlar Betül hoca 'nın etütünde
( Müsait değil olanlar ) adet olanlar : Seren , Bera, Gülcan, İrem, Kumru, Beril

Elif hoca 'nın etütü

Gülistan, Elif hoca 'nın yanına gelerek " hocam sayfa dinletebilir miyim? "

Elif hoca " dinletebilirsiniz "

Sayfasını dinlettikten sonra
Elif hoca " ben size geçen hafta talim usulü üzere okuyun dedim ama çok hata yapıyorsunuz . Daha  dikkatli olmalısınız . 

Gülistan " elimden bu kadarı  geliyor hocam"

Elif hoca " daha fazla çalışmanız lazım şimdi yerine geçebilirsiniz"
Gülistan yerine geçer...

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin