O n Ü ç : "Tek sen varsın mı sanmıştın?"

36 2 0
                                    





10 Aralık 2016

izgi_klç: Bugün çok güzeldi dark         (21:30)

izgi_klç: Kar çok güzel yağıyordu             (21:30)

izgi_klç: Hatta biliyor musun, kardan kız yaptım         (21:31)

 izgi_klç: Ama çocuğun biri hiç acımadan kardan kızımı yıktı geçti     (21:32)

dark: Yeniden yapsaydın             (21:35)

 izgi_klç: Şaka yapıyorsun herhalde           (21:36)

izgi_klç: Ben onu yapmak için tüm günümü verdim ve senin dediğin yeniden yap mı?     (21:37)

 izgi_klç: Çok duygusuzsun                (21:38)

izgi_klç: Ayrıca seni bir yıldır tanımama rağmen fazla soğuksun bayım (21:39)

izgi_klç: Bundan sonra sana Bay Robot diyeceğim          (21:39)

...........................

Havluyu vücuduma sardım. Sıcak, uzun bir banyo gergin bedenime baya iyi gelmişti. Buhar olan aynayı elimle sildim ve kararlıca kendime baktım.

"Her şeyi biliyorlarsa biliyorlar İzgi. Sen masumsun ve bunu kimseye ispatlamana ihtiyacın yok."

Kendime gülümsedim, özgüvenle. 

Saatler önceki moral bozukluğumdan eser kalmamıştı. Şimdi kendimi daha iyi hissediyordum. 

Banyodan çıktığımda gözüm yatağın üzerinde ayarladığım kıyafetlere takıldı. Önce güzel bir türk kahvesi koyacaktım kendime. Kahvem pişene kadar da üzerimi giyinirdim. Sonra da kahve eşliğinde güzel bir film izlerdim.

Yüzümde varlığını sürdüren memnun bir gülümseme eşliğinde odamın kapısını açtım. Karşılaştığım manzarayla elim kapı kolunda kalmış, şaşkınca karşı taraftaki şahsa bakıyordum.

 O ise uzandığı kanepeden kalkarak mahçupca gülümsedi. "Bir an hiç çıkmayacağını düşünmedim değil." 

"Burada olmaman gerekiyordu." dedim ciddice.

Gözünü gözlerimden hiç ayırmamasından rahatsız olmuştum. Parmağıyla beni işaret ederken kafasını odanın başka bir tarafına çevirdi. "Şey, üzerini değiştirmeyi düşünüyor musun?"

Üzerimi?

 Başımı aşağıya çevirdim. Havlulu olduğum tamamen aklımdan çıkmıştı. Bir özür mırıldanarak hızla odama kaçtım. Kapıya yaslanırken, "neden özür diliyorum ki?" diye sordum  kendi kendime. "Evimde izinsiz bulunan kendisi." Kendimi onaylayarak kafamı salladım. 

Yatağın üzerindeki kıyafetleri giyerken Gencer'i düşünüyordum. Neden gitmediğini, saatlerdir evimde ne yaptığını. Evimi karıştıracak kadar ileri gitmemişti umarım. Saçımı öylesine bir elimle düzeltip odamdan çıktım hızla. 

Bakışları üzerimde dolandıktan sonra gözlerimde durdu.

"Eşyalarımı karıştırdın mı?"

Sorumla ayağa kalktı. Şaşkınca iki elini havaya kaldırıp söylenmeye başladı. "Ne sanıyorsun sen beni? Oradan bakınca hırsıza benziyor gibi bir halim mi var?"

"Evet." dedim memnuniyetsizce onu süzerken. "Yalancının tekisin. Foyan ortaya çıktığına göre en azından evimde durmayacak kadar gururlusundur diye ummuştum."

Kanlı Dans (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin