İz▪️9

1.3K 90 65
                                    

İyi okumalar..

*

*

'' Al bakalım Kara Kız kitabını getirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Al bakalım Kara Kız kitabını getirdim.. '' dedi Salih gülerek odaya girerken.

Karaca ağzındaki dürümle amcasına bakarken Salih duraksayıp odaya baktı. Masanın üzerindeki poşetler, sehpanın üzerinde açılmış salatalar.. En son Azer ve Yılmaz'a baktı. Yılmaz umursamadan kebabını yemeye devam ederken Azer Salih'e bakıp güldü.

''Bak kaynanan ne kadar seviyormuş Salih, kebap ister misin? '' dedi.

'' Şunlara bak bir eve gittik odayı kebapçıya çevirmişler.. Karaca? '' dedi Salih kaşlarını kaldırıp ona bakarken.

''Vallahi iki Adana'lı tarafından oyuna getirildim.. Yoksa beni bilirsin yani amca ot yemeyi çok severim.. '' dedi Karaca umursamazca.

Azer alttan alttan gülerken Salih de güldü. ''Tabi tabi.. Çok seversin sen belli oluyor. '' dedi gülerek kebabı gösterirken. ''Doktora sordunuz mu?''

''Ya mis gibi protein işte ne zararı olur? '' dedi Azer umursamazca. Bir yandan kebabını yerken Salih durup üçüne baktı. ''Hey Allah'ım ya , üçü de sıyırmış. Neyse var mı bana da, kokuttunuz be! '' dedi Salih poşetlere bakarken.

''Var var, bak orada. '' dedi Azer dolu poşeti gösterip . Karaca dürümünü bitirip arkasına yaslanırken suyundan içti. '' Ne yedim ha! Yalnız bayağı güzel yapmışlar.. '' dedi

'' Bizim abinin bir yeri var orada yapıyorlar. Eli çok lezzetli, bak bir tane daha ye. '' dedi Azer poşetten dürüm çıkartırken.

''Azer Allah'ın hakkı üçtür diye üç tane yedirdin zaten. Şişko olacağım iyice yeter. ''

''Ya tamam dört tane ye ne olacak, olmaz bir şey. ''

''Ortadan ikiye çatlayacağım şimdi. Sen ye Azer vallahi doydum. ''

'' Emin misin?''

''Eminim, sen ye.. ''

Azer kebabını bitirirken Salihler de yemeklerini yemiş ortalığı toplayıp odayı havalandırmak için camları açmışlardı. Boş boş otururken Saadet ve Medet içeri girmiş çay getirmişlerdi.

''Kuzum sen iyi misin böyle? Hırkanı giydireyim mi?'' dedi Saadet Karaca'nın yanına otururken.

'' Yok Sadişim terleyince yaralarım acıyor. Ama şu atletimi değiştirsek, çok kokuyor üstüm. '' dedi Karaca üzerine bakıp.

''Tamam kuzum, Salih siz biraz dışarı çıkın.. ''

Salihler teker teker odadan çıkarken Saadet Karaca'nın üzerini değiştirmeye yardım etmişti. ''Tuvalete gidelim mi? ''

''Yok yok, iyiyim. Uyurum zaten birazdan yoruldum bugün.''

''Tamam kuzum. Ben amcanları çağırayım.''

İZ▪️AZKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin