İz▪️24

839 81 105
                                    

Bölümü en sevdiğiniz duygusal bir şarkıyla okuyunuz..

Oylar ve yorumlar..

*

*

*

23 Eylül 2022 Saat 09:33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23 Eylül 2022 Saat 09:33...

Gece içtiğimiz rakının acısı şimdi çıkarken ağrıyan başımı elimle ovaladım. Nehir henüz uyanmamıştı, büyük ihtimal Can da uyuyordu. Telefondan saate bakarken, tanıdık tarih ile göz göze gelmek içimde ara sıra kendini belli eden o bilmediğim enkazı harekete geçirdi.

Sertçe yutkunurken ayağa kalkıp duşa girdim. Üzerim az da olsa içki kokuyordu ve bu gerçekten mide bulandırıcıydı. Kısaca aldığım duşun ardından Nehir'in benim için sipariş ettiği kıyafetlerden siyah ince bir uzun kollu boğazlı tişört, altına her zamanki gibi siyah bir kot pantolon giydim.

Saçlarıma henüz bir buçuk hafta önce gecenin bir yarısı kahkül kesmiştim. Onları düzeltip odadan çıktım. Adımlarım uzun koridorda Can'ın odasını bulurken yavaşça içeri girdim. Can beşiğinin içinde uyanmış yanından ayırmadığı maymunu ile oynuyordu.

Onun bu haline gülümseyip yanına adımladım. ''Teyze'sinin balı uyanmış mı?'' dedim uzanıp onu kucağıma alırken karışmış saçlarını öptüm. Bir elinde sımsıkı tuttuğu  maymunu ile bana gülerken diğer eli ile düzelttiğim kahküllerimle oynamaya başlamıştı.

Nedendir bilinmez bunu yapmayı çok seviyordu. Onun bu haline gülüp bezini değiştirip üzerini giydirdim. Henüz bezi tam bırakamamıştı. Onun elinden tutup beraber odadan çıkarken yan odada sarıldığı yorganla derin uykuda olan Nehir'e baktım.

Daha uyanmazdı. Can ile sessizce ve olağanüstü bir yavaşlıkla merdivenleri inerken mutfağa girdim. Can'ın mama sandalyesine onu yavaşça oturtup sabah suyunu biberonu ile verirken onu izledim. Hayata bir sıfır yenik başlamıştı Can.

Yamaç Koçovalı'nın oğlu olmak onun için bir ayrıcalık değildi. Ki Nehir de böyle düşünüyordu. Ama onun oğlu olmasına rağmen, amcamın onu aldatmış olmasına rağmen küçük bir cana kıymamış aksine ona güzel bir hayat sunup çok sevmişti.

Nehir çok iyi bir anneydi. Her ne kadar yaralı olsa da söz konusu evladı olunca onun iççin akarsular duruyordu. Can için yapamayacağı hiç bir şey yoktu. Can bu yüzden çok şanslıydı. Hayata bir sıfır yenik başlamasına rağmen Nehir gibi bir anneye sahip olması onun yenik başlayışını açık ara fark ile kapatmıştı.

Can şanslıydı çünkü çocukluğunu her gün taranan bir evde silah sesleri ve kan kokusuyla geçirmeyecekti. Reşit olunca eline bir silah verilip birilerini öldürmesi beklenmeyecekti. İstediği ney ise onu yapacaktı..

Can suyunu bitirip biberonunu bana uzatırken gülüp elinden aldım. Ben kahvaltıyı hazırlarken onun önüne de yiyebileceği bir şeyler koydum. Aradan geçen yarım saatte masayı hazırlarken Nehir daha yeni giriyordu mutfağa.

İZ▪️AZKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin