İz▪️33

755 73 141
                                    

Bölüm sonu sorularına cevaplarınızı bekliyorum mutlaka..

İyi okumalar..

*

*

*

''Günaydın dünya güzeli.. Sen kovmadan ben gideyim dedim. Bir kaç gün buralarda olmayacağım. Beni çok özlersen numaram hala aynı arayabilirsin. Masanın üzerindekilerini bitir, dün hiçbir şey yememiştin bir düzine şekerden başka. Öptüm çok.. -Kocan- ''

Elimdeki not kağıdına sırıta sırıta bakarken üzerime ne ara örtüldüğünü fark etmediğim pikeyi kenara çektim. Saat neredeyse on olmuş, ben yalnızca beş dakika önce uyanmıştım. Azer ne ara yanımdan uyanıp gitmişti farkında değildim.

Masanın üstüne bıraktığı termosun içindeki kahve ve yanındaki ufak sandviç ile bakışırken güne böyle güzel başlamak değişik hissettirmişti bana.

Değişik ama güzel..

Arkama yaslanıp telefonumu elime alırken bu gün hafta sonu olduğu için şirket kapalıydı rahattım az da olsa. Nehirden ve Gediz den gelene bir kaç arama ve mesaja bakarken bir yandan kahvemi yudumluyordum.

Nehir'e bu gün yanına geleceğime dair kısa bir mesaj atarken sandviçi yiyip çabucak kahvemi bitirdim. Etraf pek dağınık olmadığı için üzerime örtülen pikeyi katlayıp odaya kısaca göz gezdirip şirketten çıktım.

Gediz'in attığı mesaja göre Can beyimiz beni özlemişti. Dün biraz da huysuzlaşmış, tabi Azer ile ilgilenirken Canı birazcık boşlamıştım ama yanında Gediz olduğu için aklım arkada kalmamıştı. Gediz ile Can'ın çok değişik bir bağı vardı.

Can beni ve Nehir'i ne kadar farklı sevse de Gediz'i çok farklı seviyordu. Abi gibi desem değil baba gibi desem.. Orası çok derindi. Henüz girilemeyecek kadar çok derindi.

Düşüncelerimden sıyrılırken evin bahçesine arabayı park ettim. Gediz ve Can bey bahçedeki havuzda keyif çatarken gülerek yanlarına gittim. Gediz Can'a su atarken Can da aynı şekilde ona karşılık veriyordu.

''Günaydın beyler. Sabah şerifleriniz hayrola..'' dedim yanlarına yaklaşıp.

Can beni görünce yanıma koşarken Gediz de iki yana sallamıştı kafasını ''Senin ifadeni sonra alacağım.'' dercesine. Ben ona gülerken sırılsıklam halde bacaklarıma sarılan Can'a baktım. ''Teyzeciğim sırılsıklamsın, sabahın bu saatinde havuza mı girilirmiş? Hasta olacaksın bak.'' dedim onun ıslak saçlarını severken.

''Erken kalkan yol alırmış teyze, hem sen neden gelmedin dün gece. Gediz abim söyledi arkadaşının yanındaymışsın, kimmiş o arkadaş.'' Onun ellerini beline koymuş bana çatık kaşları ile hesap soran haline şaşkınlıkla bakarken Gediz ellerini yüzüne kapatmış gülüyordu.

''Küçük Bey'e bak sen büyümüşte hesap soruyor birde. Senin var ya o ağzını yerim yer.'' dedim on kollarının altından tutup kucağıma alırken. ''Teyze soruma hala daha cevap vermedin.'' dedi inatla. Beni daha önce çok az kişiden kıskanmıştı Can ama böylesine ilk kez hesap soruyordu. Artık Gediz ne dediyse..

''Can canım arkadaş demiş ya Gediz abin..'' dedim ima ile Gediz'e bakarken. Gediz bana bir abi edası ile kaşlarını kaldırıp ''Bizde böyle..'' hareketi yaparken güldüm. ''Hem sen kahvaltını yaptın mı bakalım? Aç karnına yüzmüyorsun değil mi?''

''Yaptım teyze bak, kocaman oldu göbeğim.'' dedi göbeğini tutarken. Gülüp yanağından öperken yere indirdim onu. ''Tamam siz biraz daha yüzün ben üstümü başımı değiştireyim gelirim yanınıza.''

İZ▪️AZKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin