Bölüm geç geldi kusura bakmayın canlar... ❤️
*
*
*'' Ya İlhan amca ben burada sıkıntıdan patlıyorum. Ne zaman çıkacağım?'' dedi Karaca karşısındaki ellili yaşlarının sonlarında olan adama.
'' Karaca kaç kere söyledim sana. Tehlikeli kızım senin için, iyi ol göndereceğim seni eve. '' dedi İlhan sakin sakin.
Odadakiler onları dinlerken Karaca gülümseyip konuştu. '' Ya İlhan amca hastaneler artık içimi açmıyor. Koridorda adım başı doktor kesen teyze var ben ne yapayım yani. '' dedi . ''Hayır çilingir sofrası kurdunuz da kalmam mı dedim anlamadım ki?''
Azer onun bu haline Yılmaz ile gülerken Salih kafasını salladı iki yana. '' Ah deli kız ah. '' dedi İlhan gülerek. Yanındaki hemşireye döndü sonra. ''Pansuman kitini getirin Hemşire Hanım. Kollarındaki sargıları yenileyelim. ''
Hemşire pansuman aletlerini getirmek için odadan çıkarken İlhan Bey cebinden çıkarttığı demir çubuğu Karaca'nın bacağına bastırdı. Giydiği şortu sargılarını açık açık gösterirken Azer yaralara bakmamak için çok büyük çaba sarf ediyordu .
''Bu yaptığımı hissediyor musun Karaca?''
''Hayır.''
''Peki bunu..''
''Hayır..''
İlhan Bey demir çubuğu tekrar cebine koyup bu sefer elleri ile Karaca'nın ayaklarını ufak ufak hareket ettirmeye başladı. ''Şimdi nasıl..''
Karaca sıkıntıyla oflayıp konuştu. ''Olmayacak duaya amin demek gibi İlhan amcacığım. ''
İlhan Bey gözlüklerini çıkartıp konuşmaya başladı. ''Sırtındaki dikişlere baktım. İyiye gidiyor, dikişlerin alındığı zaman fizik tedaviye başlayacaksın. Bu arada çok yakın bir psikolog arkadaşımdan da terapi göreceksin Karaca. '' dedi İlhan Bey teker teker konuşurken.
Karaca'yı gerçekten kendi kızıymış gibi seviyordu. Onun bir mucize olması onu kendine daha da bağlamıştı. İmkansızı başarmıştı Karaca. Tüm herkes yapamaz dediğinde bile başarmış o komadan uyanmıştı. Onu ayağa kaldırmak zorundaydı İlhan. Söz vermişti kendine.
Bu gencecik kızı hayata yeniden bağlayacaktı..
'' Ya yeryüzündeki en karizmatik doktorcuğum ben deli miyim? Sıyırdım mı balataları ya! '' dedi Karaca çocuk gibi isyan ederken. ''Deli doktoru nedir çiçeğim ya .. ''
İlhan onun bu haline gülerken konuştu. ''Karaca lütfen , terapi almak zorundasın maalesef. ''
Karaca işaret parmağını havaya kaldırıp sağa sola salladı. ''Maalesef beyefendi bu nazik teklifinizi kabul edemeyeceğim. '' dedi gülerek.
Odadakiler ufak ufak gülerken Azer sevdiği kadının bu neşeli hallerine bakıyordu. Bir başka Karaca'ydı bu.. Bir değişmişti sevdiği ama yine de çok güzeldi. Azer'in tek dileği onu böylesine güldürenin bir kaza değil de kendisinin olmasıydı.. Ama biraz geç kalmıştı.