4.0

3K 100 97
                                    

2 Sene sene sonra Ceylin'in ağzından,

"Orhan!"

Adını seslenişime bana doğru dönen Orhan'a koşarak ilerlemeye başladığımda benim için açtığı kollarının arasına yerleştim. Kollarının bedenimi sarışına gülümsedim. Bende kollarımı onun beline dolarken göğsüne yasladığım başımı kaldırdım yüzüne doğru.

"Gerçekten delisin sen. Dersin yokken dört saat dışarıda dersim bitsin diye beni bekledin. Cidden delisin."

Orhan'ın yüzünden memnuniyet dolu bir gülümseme yayıldı. "Buna değdi ama."

"Bence değmedi."

"Nasıl değmedi?" Şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.

Gülerek ayak uçlarımda yükselip dudaklarına küçük bir buse bıraktım. "Şimdi değdi."

Ben öperken kapanan gözleri yavaşça aralandı. "Haklısın, şimdi değdi."

Kıkırdadım bu affalamış, utanmış haline. O da benim kıkırdayışıma gülmeye başladığında arkamdan gelen seslere döndüm.

"Öhöm öhöm aile var yahu!"

"Olan var olmayan var anacım! Gözümüzün önünde cilveleşiyorlar!"

Birbirlerine gaz vererek ortalığı karıştırmaya çalışan hem Orhan'ın hemde benim arkadaşlarım olan Dilan ile Erva'ya ikimizde aynı anda güldük.

"Üç günüdür görmüyorum be el insaf!" Orhan'ın isyanına ikiside burun kıvırdı.

"Aman çok olmuş ya!" Diyerek göz devirdi Erva.

"Ben daha hiç görmedim öleyim o zaman?" Dedi, mesafe ilişkisi mağduru Dilan.

"Amaan," diyerek homurdandım. "Ne çeneniz var sizinde ya."

"Tamam tamam zaten bugün düşüyoruz yakanızdan. Dilan'ın sevgilisi geliyor Bursa'dan. Onu ilk buluşmaya hazırlayacağım."

Erva'nın dedikleriyle Orhan'dan ayrılıp Dilan'a döndüm. "Bana ne zaman söyleyecektin hanım efendi?"

"Şey... yeni yazdı zaten valla bak!" Telaşla telefonunu açıp ekranı bana uzatan Dilan'a gülerek göz devirdim.

"Sana inanıyorum diloş," diyerek yanına gidip boynuna atladım. "Hadi süslenen sevdiceğine!"

"Ya!" Gülerek beni kendinden iten Dilan'ı son kez cimcikledim. "Çok süslenme sen doğalken daha güzelsin!"

"Sen Orhan ile program yaptın galiba?" Diyen Erva'ya döndüm aniden.

"Yıl dönümümüz bi zahmet yani," diyerek Orhan'ın yanına geldim ve belime kolunu sarmasından faydalanarak ona yaslandım.

"O zaman biz sana ayrıntılarıyla yarın her şeyi anlatırız. Size bol eğlenceler!" Diyen Dilan'ın ardından Erva ile koşar adımlarla acele acele durağa adımladılar.

"Şükür," dedi Orhan. Rahatlıkla uzun bir nefes alıp gülümsedi. "İlk yıl dönümümüzde baş başa değildik şükür bunda baş başayız."

"Haklısın," diyerek dudaklarımı ısırdım. "Ansızın plan değişikliğin yüzünden onları da çağırmak zorunda kaldım. Tüm suç senin!"

"Tamam tamam zaten suç bende kabul ediyorum ben," dedi ve omuz silkti.

"Aferin."

"Aferin mi?"

"Aferin, adam ol."

"Aferin, adam ol mu?"

Git gide şaşkınlıkla gözleri büyüyen haline kahkaha atmaya başladım. "Şaka yapıyorum şarışmasana!"

SÖYLE BANA | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin