Selenophile: Kül kedicilik başlıyor.💫
Yağızarkn ve 16,591 diğer kişi beğendi.
2,682 Yorum.@dkdkdk: Baloda Yağızla birlikte mi olacaksınız?
@aşk101fc: @dkdkdk Bilemiyoruz kanks
@Orhny: Yine çok güzelsin 💫
@feyzullahdede: Maşallah
@göktuğekn: @feyzullahdede İlk defa adam akıllı birşey yazdın helal olsun amça
@Selenophilefan: Bu baloda çoğu kişi seni görecek ne kadar şanslı :(
@Selenophileandyağızarkn: @Selenophilefan Çok haklısın reis, parti kur oy verelim.
____________________________________________
Daha fazla mesajlara bakmak istemeyerek telefonu kapattım ve elimde tutmaya devam ederek konuşan Ayaz ile Ayçin'i dinlemeye çalıştım ama etrafta çok ses vardı. Bu yıl ne kadar kalabalıktı bu balo!
Can sıkıntısıyla yağmur gibi yağan yorumları görmek istemediğim için yorumları sınırlandırdım ve gelen dm istek kutuma bir göz gezdirdim. Yarısından çoğu Yağız ile ilgiliydi. O yüzden onları direk sildim.
İnstagramda gezinirken panelime düşen bir bildirim dikkatimi çekti o an.
Yağızarkn bir fotoğraf paylaştı.
Yağızarkn: Kül kedisi avlamak için güzel bir gece. 💫
📸@ateşgvn342,932 kişi beğendi.
0 Yorum.Yorumlar kapatılmıştır.
Yağızın açıklamayı okur okumaz gözlerim yuvalarından çıkacak gibi pörtledi adeta. Çünkü beni kandırmıştı ve şuan beni bulmak için baloya gelmişti!
Hem sinirlenmiş hem de yakalanacağım için tereddüte düşmüştüm. Telefonun ekranını kapatarak sohbet eden Ayaz ve Ayçin'e döndüm.
"Çocuklar! Bakın buraya," dedim telaşla.
İkiside dikkatini bana verdikten sonra, "O burada ve ben kelimenin tam anlamıyla sıçtım!" dedim.
"Kim la?" dedi, anlamayan gözlerle bakan Ayaz.
"Gerizekalı, Yağız işte!" dedim, fısıldayarak.
"Napacaksın? Bir de instagrama fotoğraf attın. O elbiseyle tanır seni net," diyen Ayçin'e öfkeli gözlerle döndüm.
"Saol ya! Çok rahatlattın sahiden!"
"Napayım kızım? Sırf onun yüzünden hayatında yaşayacağın tek güzel baloyu mu ekeceksin?"
"Kesinlikle katılıyorum. Öyle birşey yapmayacaksın, değil mi Ceylin?" diyen Ayaz'a döndüm.
"Ne yapmamı önerirsiniz?"
"Kaçma, zaten yeni bir başlangıç yapmadınız mı?" dedi, Ayçin.
"Olsun, gene de beni görmesini istemiyorum."
"Bence birşey olmaz. Rahat davran sadece," dedi ve kolumu sıktı Ayaz.
"İyi peki," diyerek yaslandım arkama ve masanın üstünde duran hafif alkollü kokteyliyi diktim kafama.
Umarım bu gecem Yağız Arkın yüzünden mahvolmazdı.
Ayçin ve Ayaz'ın havadan sudan konuşmasını dinliyorken, bir yandan etrafa bakarak Yağızı arıyordum.
Bu gece kül kedicilik oynayan ben, ona av olmayacaktım.
____________________________________________
Üff... Yağız fena ters köşe yapmadı mı yalnız?
-Fenasın başa belasın Yağız Arkın şaödçaöxşa
Seviliyorsunuz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖYLE BANA | Texting
Novela JuvenilSelenophile: Söyle bana, Yağız Arkın. Yağızarkn: Neyi? Selenophile: Sevgilin varken nasıl başka kızlarla birlikte olabiliyorsun? GÖRÜLDÜ ...