2.7

5.5K 190 36
                                    

Yağızarkn: Bir hafta oldu, Ceylin.

Yağızarkn: Ve halen aramalarıma yanıt vermeyip, buradan görüldü atmaya devam edeceksin.

Yağızarkn: Seninle olsaydık o gece, emin ol diğer kızlar yanından bile geçemezdi

Yağızarkn: Sen farklıydın.

Yağızarkn: İlk defa bir kızı öperken nefesim kesildi. İlk defa kalbim bir garip oldu ve ilk defa bu kadar arzuladım.

Yağızarkn: Geçmişte yediğim boklar yüzünden seni kaybetmek istemiyorum.

Yağızarkn: Bir haftadır bunu düşünüyorum. Yani seni.

Yağızarkn: O halin, aklımdan çıkmıyor. Yanlış anlama yani... Kalbin kırık halin demek istiyorum.

Yağızarkn: O kalbi kıranın ben olduğumu da biliyorum.

Yağızarkn: Ve doğru dedin.

Yağızarkn: Aşk ya da sevgi, ben onu ararken o beni buldu.

Yağızarkn: Sen buldun beni Ceylin.

Yağızarkn: Biliyorum beni sevmediğini söyledin ama bir haftadır, o gece sana hissettiğim duyguların daha yoğununu sensiz hissettim.

Yağızarkn: Bana ne yaptın böyle?

GÖRÜLDÜ
23.52

Yağızarkn: Ben geçmişte kırdığım kalbini, gelecekte seninle birlikte iyileştirmek istiyorum.

Yağızarkn: Bu yüzden, en azından son bir kez yüz yüze konuşalım.

Yağızarkn: İlk defa bir kızın peşinden bu kadar koşuyorum ve yalvarıyorum. Çünkü hatalı olan benim. Sen her ne kadar hata bende desen de, sen öpmeseydin o gece ben yine seni öperdim.

Yağızarkn: Neyse... Gece gece gene fazla darlıyorum seni.

Yağızarkn: İstersen engelleyebilirsin.

Yağızarkn: Ama lütfen Ceylin, son bir kez benimle yüz yüze buluş. Son bir kez yaz bana.

GÖRÜLDÜ
23.57

Selenophile Yazıyor...

Selenophile online...

Selenophile offline...

Yağızarkn: Yazıp sildiğine göre en azından halen bir ümit var ;)

Yağızarkn: Sana tatlı rüyalarla dolu iyi geceler.

GÖRÜLDÜ
00.02

______________________________________________

Sürünmeceler... Ama bence Ceylin haklı da olsa onun da haksız olduğu yerler var. Bakalım neler olacak?

Seviliyorsunuz

SÖYLE BANA | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin