4.6

2.5K 107 46
                                    

Can ciğer kuzu sarmalarım bayram dolayısıyla bölüm atamadım umarım halen burdasınızdır :))

Öncelikle bir açıklama yapmak istiyorum. Herkes Yağız'a yükleniyor. Biliyorum Yağız'ın yaşattığı çok acıydı ama kitabı gerçekten okuyan okurlarım anlarlardı ki Yağız istemeden baba oldu ve terk edildi. O da en az Ceylin kadar acı çekti.

Bunun farkına varan okurlarım ise diyor ki neden beş yıl boyunca hiçbir şey yapmadı?

Canlarım Yağız beş yıl önce de, Ceylin'in evlilik teklifi almasından sonra da hep Ceylin'e yazdı çabaladı.

Bugün o bölümlerden birini Yağız'ın ağzından okuyacağız.

Son olarak yorumlarınızı hep okudum ve gördümki çoğu kişi Ceylin'in Yağız'ı affetmemesi taraftarı. Yok Ceylin affederse gurursuzdur kendine saygısı yoktur falan diyenleriniz oluyor. Aradan koskoca yıllar geçti, Ceylin çok büyük bir hata yaptı evlendi ve Orhan tarafından daha kötü bir ihanete uğradı.

Yağız'ı unutamadan Orhan ile evlenmesi Ceylin'in en büyük hatası oldu. Ceylin de en az Yağız kadar suçlu.

Asıl şimdi Ceylin Orhan'ı affederse kadınlığına hiç saygısı gururu yok demektir.

Kuzularım şimdi söyleyin bana Ceylin Yağız'ı zamanla affetmeyecekse ve biz bunları okuyup bir ders alamayacaksak kitabın ne anlamı kalır?

Hepiniz boş bir kitap mı okumak istersiniz?

Yoksa hatalarına, geçmişlerine, güvensizliklerine, kırgınlılarına rağmen pes etmeyen; yaşadıklarından ders alıp, geleceğe adımlarını daha temkinli atarak aşklarını yaşatmaya çalışan Ceylin ile Yağız'ı mı okumak istersiniz?

Lütfen iyi düşünün ve ona göre tatlış yorumlar yapın ☺️

Şimdi uzun aradan sonra Yarı Texting bölümü okumaya gidiyoruz, iyi okumalar! 💜

•••

3 yıl önce Yağız'ın Ağzından,

Sahilden nasıl kendimi sokaklara attım bilmiyorum. Kafam yerine değildi sanki biri kafama balyozla vurmuş gibiydi. Sendeleye sendeleye son bira şişesini kaldırımın kenarına kendimle beraber bıraktım.

Mehir beni evde beklerken ben bir kaldırım kenarına sarhoş bir şekilde yığılmıştım...

Aynı babam gibi...

Bu düşünce öfkeyle ellerimi saçlarıma götürdü. Saçlarımın dibinde gezinin parmak uçlarımla saçlarımı çekerken gözümden bir damla yaş aktı.

Onun mutluluğuyla mutlu olurum sanarken boğuluyordum...

Boğazıma oturan yumruk nefes alış verişimi güçleştiriyordu. Saçlarımdaki ellerim kendiliğinden düştü dizlerime. Ardından kanıma işleyen alkolün etkisiyle cebimden çıkardı telefonumu. Çok geçmeden instagrama, Ceylin'in hesabına girdim.

 Çok geçmeden instagrama, Ceylin'in hesabına girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SÖYLE BANA | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin