"işte, odan burası." dedi genç siyah takım elbiseli adam. yurt çalışanlardan biriydi.kırmızı saçlı çocuk sürüklediği iki çantayı yere bıraktı. odaya bile bakmadan gözlerini ovuşturdu. uykusu vardı.
"ha?" dedi tanıdık bir ses. "VAY CANINA! sen yeni çocuksun!"
kırmızı çocuk başını kaldırıp kırmızı kanatlıyı görünce gözlerini devirdi. neden böyle şeyler hep onu bulmak zorundaydı?
"adını söylemek zorundasın artık." dedi kırmızı kanatlı gülerek. ardından yataktan kalkıp ona doğru yaklaştı. gülümseyip elini uzattı. "sabah düzgün tanışamadık, değil mi?" dedi, "ben keigo, keigo takami."
kırmızı saçlı önce uzatılan ele ardından çocuğun yüzüne baktı. okulda olduğu sürece bu tiple beraber olacağı fikri hoşuna gitmemişti. fakat o da elini uzattı, ardından adını söyledi. "touya."
kırmızı kanatlı çocuk tatmin olmamış gibi yüzüne baktı. "touya..?"
kırmızı saçlı yerinde rahatsızca kıpırdanıp gözlerini kaçırdı. kaçışı yoktu. eninde sonunda öğrenecekti. "todoroki touya."
kırmızı kanatlı çocuğun gözleri sonuna kadar açıldı. dudakları şaşkınlıkla aralandı ve kekeleyerek konuşmaya başladı. "S-SEN... ENDEAVOR?! VAY CANINA!"
kırmızı saçlı çocuk onun adını duyunca elini hemen çekti. vücudu titremiş, tüyleri ürpermişti.
az önce şaşkınlıkla sevinen kırmızı kanatlı çocuk yeni oda arkadaşının yüz ifadesinin nasıl değiştiğini görmüş, susmuştu. 'demek ki bu konudan hoşlanmıyor' diye düşündü.
"touya, bir konuda anlaşmalıyız." dedi konuyu değiştirmeye çalışarak. "sınıfa, yemeğe ve kafeteryaya beraber gideceğiz."
touya garip garip konuştuğunu düşündüğü çocuğa baktı. "ne?"
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış | Dabihawks
Fanfiction[tamamlandı!] "ölü bir canın böyle parlak bir fotoğrafı olmaz, seni diriltmek için gelen ışığa yol ver." -friends to enemies to lovers- • takami keigo x todoroki touya #touyatodoroki etiketinde #1...