"nasılsınız bugün?""iyiyim, reira-san. siz nasılsınız?"
"ah ah teşekkürler, sizin gibi nazik kahramanlar hiç yok artık bu devirde. sizi sonuna kadar destekleyeceğim, hawks!"
"çok naziksiniz, teşekkür ederim. elimden geleni yapacağım."
kanatları ile yavaşça havalandı, güneş yüzüne çarpıyor, bulutlar ona gülümsüyordu. geceden kalan yağmur kokusunu içine çekti yavaşça.
güzel kokuyordu, okyanus gibi.
"aman tanrım! biri yardım etsin!" aşağıdan gelen sesle birlikte kafasını oraya çevirdi, bir çocuk arabanın önüne atlamıştı. tüylerinden birini gönderip çocuğu yukarı doğru çekti. aşağıdan teşekkür nidaları yükselmeye başlayınca dudakları yukarı kıvrıldı. hep hayal ettiği bu değil miydi zaten? insanları kurtarıp teşekkür almak.
hayır, bu babasının hayaliydi.
"ah, endeavor-san. burada mıydınız? oysaki sizinle burada karşılaşmayı beklemiyordum."
"ilk üç kahramanı çağırıyorlar. haberin yokmuş gibi ortalıkta sorumsuzca davranman saçmalık. hızlı ol."
"ödüllerden hoşlanmıyorum, endeavor-san."
"her saniye sana ödül mü vereceklerini sanıyorsun kuş beyinli? önemli olduğunu söylediler." dedi ve söylenerek uzaklaştı.
sarı saçlı, adama göz devirip kanatlarını tekrar çırptı. başkanın binasına ulaştığında etrafa göz attı, kamufle edilmişe benziyordu.
kaşlarını çatıp içeriye adımladı. ödül töreni değildi.
"hawks, efendim."
"seni bekliyorduk, hawks. içeri gir lütfen."
"sorun nedir efendim?"
"kendilerine 'kötüler birliği' diyen bir grup tehlikeli kaçık var. bundan haberin var, değil mi?"
"elbette efendim. ah hatta UA'den bir öğrenci kaçırıldı, yanlış mıyım?"
"doğru, maalesef. çetenin başı shigaraki tomura adlı biri tarafından yönetiliyor. diğer üyelerin isimleri ise bu dosyada. çoğunun geçmiş kayıtları yok, gerçek isimleri değil maalesef."
"anlıyorum."
"bir operasyon ile bitirmek istiyoruz işlerini. ilk üç kahraman ve yalnızca bu odada bulunanların haberi olacak. kimseye güvenemeyiz."
"anlıyorum."
"operasyonda büyük bir rol oynuyorsun, hawks. kötüler birliğine sızıp onlarla çalışacaksın. onların ajanı olduğunu onlara inandırmayı en iyi sen yapabilirsin."
"üzgünüm, ben tam olarak anlayamadım. kötüler ile çalışıp size bilgi sızdıracağım?"
"evet, bu esnada ise diğer kahramanlarımız senden aldıkları bilgilere göre saldırı düzenleyecekler. maalesef fazla kişi olamayacağız. en yetkili kişilere güvenebilirim yalnızca."
"ne zaman başlayacak?"
"yarın akşam itibariyle kötüler birliğinin ajanı olarak çalışman gerekiyor. kendini onlara kanıtlaman için elimizden geldiğince yalan bilgi vereceksin. yalan oldukları anlaşılmasın diye takuyo-san düzenleme yapacak. her şey yolunda giderse bir hafta sonra hepsi elimizde olacak. anlaşıldı mı?"
sarı saçlı bir süre sessiz kaldı.
"anlaşıldı, efendim."
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış | Dabihawks
Fanfiction[tamamlandı!] "ölü bir canın böyle parlak bir fotoğrafı olmaz, seni diriltmek için gelen ışığa yol ver." -friends to enemies to lovers- • takami keigo x todoroki touya #touyatodoroki etiketinde #1...