"tabii ona kızdım, aptal. benimle yatmana neden kızayım ki?"***
sarışın birkaç saniye boyunca boş boş kırmızı saçlıya baktı.
ardından karşısındaki gencin dediği şey darbe gibi indi suratına.
"hayır..?"
"ne hayır, keigo, beni az önce dinlemek istemedin ve yine benimle konuşmak için buraya geldin. üstelik o gecenin sabahında da sanki tüm suç benimmiş gibi konuştun! tanrı aşkına aklın neredeydi? körkütük sarhoş olmuştun. ayrıca- hey beni dinliyor musun?"
boş gözlerle konuşan gence bakıyordu. kafasına üşüşen düşünceler başını ağrıtmış sanki omuzlarında tonlarca yük taşıyormuş gibi hissetmesine sebep olmuştu.
"sen neyden bahsediyorsun?" sesi fısıltı gibi çıkmıştı. transa geçmiş bir hali vardı sarışının. kulakları uğulduyordu.
"hala mı inanmıyorsun? yoruldum keigo, yoruldum. anladın mı? her şey yolundayken sen bir anda ligin ortasında belirdin! seni unutmaya çalışmak ne kadar zordu haberin var mı?! ne sikim yüzünden geldin ki!?"
sarışın duyduğu kelimelerin yarısını seçiyor yarısını da uğultudan ve titremesinden dolayı duyamıyordu.
"touya.. sen ne diyorsun?"
"üzgünüm, keigo. ruhum bu kadar dayanabiliyor, anlarsın ya? lütfen beni bul. benimle konuş. ihtiyacım var, keigo. sana ihtiyacım var."
"nereye..? sen nereye? yine mi? gitme! touya lütfen ölme!"
sarışın bir iki adım öne fırlayınca kırmızı saçlı geriye doğru çekildi. "ben hayattayım, kei, yalnızca biraz yanık haldeyim." dedi ve kıkırdadı. "ama sorun değil, sonuçta bu halimle bile seni etkiledim."
"dabi'den konuşmayalım, sen.. senden konuşalım, yalvarırım gitme..."
"dabi'yi seviyor musun kei?"
"onun yalan söylediğini biliyorum, senin yerini almaya çalıştı. birinin özgünlüğünü kullandı. ben.. ben ona asla inanmayacağım, tou, söz veriyorum."
kırmızı saçlı genç iç çekti. "benim her dediğime inanıyorsun, değil mi kei?"
"tabii ki."
"beni öldüren kişi dabi, keigo." dedi ve sarışının yüz ifadesindeki değişimi görünce hemen devam etti. "ben kendimi öldürdüm, kei. touya'yı öldürdüm. dabi'yi getirdim. onu bul. touya'yı sevdiğin gibi sev. keigo, dabi'yi bul. beni bul."
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış | Dabihawks
Fanfiction[tamamlandı!] "ölü bir canın böyle parlak bir fotoğrafı olmaz, seni diriltmek için gelen ışığa yol ver." -friends to enemies to lovers- • takami keigo x todoroki touya #touyatodoroki etiketinde #1...