yirmi altı

472 53 47
                                    



"AHAHAHHA-bu hiç komik değil toga-chan, dalga geçmemelisin."

"ama komik değil mi?! evli gibiler!"

"AHAHAHAHHHHAAHAHAH! hayır toga-chan, onlar evli değiller."

"kesin sesinizi."

"ah~ neden sinirlendin tomura-kun? ama gerçekten iki numara ile evli gibi atışıyorsunuz!"

tomura cevap vermeden boynunu kaşıyarak kendi odasına adımladı. onlarla uğraşacak vakti de enerjisi de yoktu.

"tomura-kun hiç eğlenceli değil."

"hey, bir daha shigaraki ile benim hakkımda dalga geçerseniz sizi şuracıkta boğarım."

"BU EĞLENCELİ OLURDU, İKİ NUMARA~"

"toga-chan, böyle söyleme- DENEMEK İSTER MİSİN?"

sarı saçlı gözlerini devirip koltuğa yerleşti, buraya alışmıştı. etrafındaki insanların düşüncelerine anlam vermeye başlamış, empati yeteneği güçlenmişti bir bakıma.

ama bunlar sadece küçük ve işe yaramaz detaylardı. yapması gereken bir sürü işi vardı.

"şu lanet koltuğa yuva falan mı kurdun sen!? sürekli burada tüneyip oturuyorsun!"

"hmhhm~ kuluçka dönemimdeyim, dabi."

"ne alak-"

"TWICE DUYDUN DEĞİL Mİ KULUÇKA DİYOR! SANA ONLARIN EVLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİM!"

"hayır toga-chan öyle değil- AHAHAHAHAHHAAH EVET! ÇOCUĞUN TOMURA'DAN MI İKİ NUMARA?"

siyah saçlı anlamsızca gerildi. o zamana kadar düşünmemişti ancak o keigo'nun hayatından çıktıktan sonra sarı saçlı yeni insanlarla beraber olmuş olmalıydı. içindeki hayal kırıklığı yerini öfkeye bırakırken sarı saçlı siyah saçlıya dönerek sırıttı.

"ah, evet. babası shigaraki elbette."

siyah saçlı gözlerini kısıp sarışına sinirle baktı. "elbette?"

"hmmhm, elbette."

"fazla içiyorsun."

"hayır, bir yudum bile almadım."

"yalan söylemeyi beceremiyorsun."

"hmmhm, hadi gel ve bana bir öpücük ver~"

siyah saçlı yutkundu. sarışın fazlasıyla alkol almıştı. yanakları hafifçe kızarmış, dudakları parlıyordu.

"kes sesini."

"WOOOOAAAHH! TWICEEE! DABİ UTANDI MI YOKSA~"

"hayır toga-chan, dabi asla utanma- NEEE!? DABİ İKİ NUMARA'YI ÖPMEK Mİ İSTİYOOORRRR~"

"kesin sesinizi."

"ah, hadi ama dabi~" dedi bir yudum daha alırken sarı saçlı. "bir öpücükten ölmezsin yakışıklı."

"kes sesini tavuk."

"kesmeni tercih ederdim."

siyah saçlı gözlerini kısıp sarışına yaklaştı. yüzlerini birbirine yaklaştırıp nefesini sarışının dudaklarına üfledi. bunu yapmayı çok özlemişti. keigo sarhoştu, bunu hatırlamayacaktı.

"ateşle oynama, hawks."

sarışın cevap veremedi. yalnızca bir saniye için aldığı ferah koku tanıdık gelmişti. kafası bulanıktı, görüşü bulanıktı. buna rağmen siyah saçlı fazlasıyla çekici ve kaçamak yapmaya müsait duruyordu. sarışın istemişti. kaçamak yapıp siyah saçlıya dokunmayı o an çok istemişti. vücudu alev alev yanarken kollarını siyahlının boynuna doladı.

istiyordu.

hawks, iki numara, bir şeyi istiyorsa alırdı.

almak istiyordu.

"ya yanmaya hazırsam?"




Kaçış | DabihawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin