yirmi yedi

472 49 36
                                    

y.n.: bölümde yetişkin içerik bulunuyor, rahatsız olanlar varsa geçebilir. hikaye akışına etkisi yok.

"ya yanmaya hazırsam?"

***

siyah saçlı bu cümleyi duyduktan sonra bütün düşüncelerini bir kenara bırakmış, yalnızca arzusuyla hareket etmeye başlamıştı. onu keigo olarak değil, hawks olarak düşünmek istemişti o an. çünkü keigo olarak düşünseydi, siyahlı ona dokunmak istemezdi. siyahlı, keigo takami'yi kullanmak düşüncesinden nefret etmişti.

ancak şimdi, siyahlının ilk arkadaşı ve ilk aşkı, namıdiğer hawks, kollarını boynuna sarmış ve onu isteyen bakışlarla siyahlının dudaklarına bakıyordu.

'eskiden isteğini yerine getirememiştim, şimdi getirebilirim." diye düşündü o an siyahlı.

"yanmak istiyorum. hani o mavi ateşlerin varya..." dedi ve boynundaki ellerini siyahlının saçlarına daldırdı. hafifçe çekip yüzünü siyahlıya daha çok yaklaştırdı. "onlarla yakmanı istiyorum işte, dudakların da vücudun gibi sıcak mı bilmek istiyorum mesela~"

siyahlı hiçbir şey söylemeden sarışını belinden tutup ayağa kaldırdı. arkalarında şaşkınca ona bakan ikiliyi göz ardı ederek kendi odasına çekti sarışını.

"dabi..." diye inledi sarışın, kanatlarının titrediğini görmüştü siyahlı.

"kanatların..." dedi ve kendine engel olamadan ellerini kanatlarına daldırdı. yavaşça okşayıp hareket ettirdikçe sarışın vücudunu siyahlıya daha çok bastırıyordu. kulağına onu istediğini belirten bir şeyler söylediğini biliyordu siyahlı, ancak onu duyamayacak kadar gözü kararmıştı.

"lütfen, lütfen..."

siyahlı her ikisine de işkence çektirmemek için sarışını duvara yasladı. dudaklarını sertçe sarışınınkilere bastırdı. o an bunu yalnızca arzu için yapmıştı fakat tanıdık gelen hisle gülümsedi.

hala aynı öpüşüyordu.

dudaklarını sesli bir şekilde ayırıp ellerini kanatlarından çekip beline yerleştirdi. kendine bastırıp sarışının bütün vücut hatlarını üstünde hissetmek yaşadığı arzuyu ikiye katlamıştı.

"siktir."

dudaklarını çenesinden boynuna ıslak bir şekilde değdirdi siyahlı. sarışının inlemeleri arttıkça daha çok istiyordu onu. dişlerini boynuna geçirip yavaşça emdi, onun olduğunu hissetmek hoşuna gitmişti.

"lütfen- dabi lütfen."

kanatlarının az öncekinden daha çok titrediğini görünce hafifçe sırıttı. duvardan yatağa doğru ilerleyip sarışını bir hamlede altına aldı siyahlı.

"hmm? ne istiyorsun?"

sarışın titreyen kanatlarıyla konuşmaya çalıştı, olmadı. siyahlı ise bunu devam ettirmek istiyordu.

"ne istediğini söylemezsen..." dedi ve sol elini sarışının kasıklarına getirdi. yavaş hareketlerle okşayıp daha da altlara inerken sarışına tekrar baktı.

gözlerinden yaşlar geliyordu.

"lütfen- SİKTİR!"

siyahlı elini pantolonundan içeri soktuğunda sarışın sözünü kesmek zorunda kalmıştı.

"ne istiyorsun?"

"seni."

siyahlı tekrar sırıttı ve sarışının iki elini tek eliyle yukarıda sabitledi. tekrar dudaklarına yaklaşıp fısıldadı, "umarım ateşe dayanıklısındır, kuşcuk."

Kaçış | DabihawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin