otuz

439 50 21
                                    



"rüyanı anlatmak ister misin? natsuo kabus gördüğünde bana anlatırdı ve iyi geldiğini söylerdi."

"kabusları anlatırsak gerçek olmaz mı?"

***


"benimle ilgili kabuslar görüyor sürekli."

"touya bu nasıl anlatmak? düzgün anlatsana."

"sus da dinle. kabuslarında ben hep ölüyormuşum- hayır yani beni herkes öldü sanıyormuş. fakat ben ölmek yerine kötü adam oluyormuşum."

***


fakat hıçkırarak ağlarken kanatlarında bir el hissetti. yavaşça okşuyor, sakinleşmesi için elinden geleni yapıyordu.

keigo kafasını yavaşça kaldırdı. ona bakan okyanus gözleri beklemiyordu karşısında. tek kelime etmeden sımsıkı sarıldı kırmızı saçlıya. okyanus gibi kokardı touya. gözleri gibi. keigo en sevdiği kokunun bu olduğunu düşündü o an. elleri kırmızı saçları bulduğunda belinde iki el hissetti. sımsıkı kavramış, sanki ayrılmasın diye çabalıyordu belindeki eller.

***

"kartalla tavuk arasındaki farkı anlayamaman ne acınası."

"eh, sıradan bir kuşsun."

"kartal."

"kuş."

"kartal."

"seninle tartışmaya girmeyeceğim."

***

"sen.." başı dönüyordu. "sen kimsin..?"

siyahlı sarışının gözlerine bakmıyordu. bundan kaçışı yoktu.

"hayır."

"keig-"

"HAYIR!" sarışın ayağa kalkmış, gözlerini sonuna kadar açmış bir şekilde ona bakıyordu. "HAYIR... CÜRET ETME."

"ben-"

"SUS.. DABİ."

"hayır din-"

"DABİ."

"keigo-"

sarışın bir iki adım gerilemişti. gözlerine tekrar hücum eden yaşları durduramıyordu artık.

gerçekten delirdim, diye düşündü sarışın.

"ben delirmedim. ben delirmedim. kes sesini. kes sesini. sus."

"beni dinlemek zorundası-"

"senin benimle hiçbir ilgin yok, dabi."

"üzgünü-"

"neden? niye üzgün olacakmışsın ki!? seni tanımıyorum! sus. böyle bir zamanda anılarımı hangi sikim yolla öğrenip bana karşı kullanmaya cesaret edebildin!?"

siyahlı inanamıyordu. onun olduğuna inanmayı kesinlikle reddediyordu sarışın.

"keigo anılarımızı-"

"ANILARIMIZ? NE ANISINDAN BAHSEDİYORSUN SEN? KİMİN ÖZGÜNLÜĞÜNÜ KULLANDIN BİLMİYORUM AMA BİR DAHA O VE BENİM YAŞADIKLARIMDAN BAHSEDERSEN SENİ CEHENNEMİN DİBİNE GÖNDERİRİM! ANLIYOR MUSUN?"

siyahlı sustu. daha fazla konuşup ikisini de yıpratmaya gerek yoktu.

sarışın kanatlarını açıp tek kelime dahi etmeden terk etti orayı.

"siktir.." dedi ve gözünün altından gelen kanı eliyle sildi yavaşça. "ağlayamıyorum bile."


yazar notu: keigo o kadar sene sonra bunu kabullenmek istemediği için mantıklı şeyler söylemiyor. hawks karakterinin zeki ve kurnaz olduğunu biliyoruz fakat burada salağa yatmak işine geliyor.

Kaçış | DabihawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin