beş

570 63 25
                                    



"vay canına! bunlar yeni gelmiş, baksana touya!" dedi keigo heyecanla arkadaşını dürterek. "sende alsana."

"sana doyduğumu söyledim."

"iyi o halde, odaya gidince isteme sakın."

"istemem."

keigo elindeki çikolataları kanatlarıyla saklayıp tekrar arkadaşının koluna sarıldı. ardından beraber odalarına doğru ilerlediler.

"touya?"

"hmm"

"yatağının üstünde bir sürü mektup var!"

touya arkadaşının bu sözüyle hemen yatağına baktı. koca bir yığın kağıt vardı. kalbi hızlanmıştı. dudakları istemsizce yukarı kıvrıldı.

"hepsi kardeşinden mi?! vay canına! seni gerçekten çok seviyor olmalı."

"ilk defa bu kadar fazla var."

"seni çok özlemiş belli ki." dedi ve kendini yatağa attı. gözlerini kapayıp derince nefes aldı. "keşke benim de kardeşim olsaydı."

touya gözünü mektuplardan çekip uzanmış arkadaşına baktı. bu mektupların onu üzebileceğini düşünememişti. kendine kızdı ve onun yatağına oturdu.

"üzgünüm."

"ne? saçmalama touya! ben üzgün değilim ki. aksine mutluyum. sana mektup geldiğinde çok fazla gülümsüyorsun!"

"gülümsememle kafayı bozmuşsun," dedi gülerek touya. gülerken gözleri kısılmıştı. keigo bunu çok tatlı bulmuştu.

"kendine gülerken baksaydın benimle dalga geçmezdin." dedi trip atarcasına. ardından arkadaşına heyecanla döndü. "hadi mektupları okusana! natsuo gönderdiğim şekerlemeyi sevmiş midir sence?!"

"sevdiğine eminim," dedi yataktan kalkarken. kendi yatağına oturup ilk mektubu açtı. ardından arkadaşına baktı. "beraber okuyalım mı?"

"gerçekten mi?! mektup okumaya bayılıyorum!"

touya gülümseyip yatakta yer açtı. hava kararmaya başladığı için yatağının yanındaki küçük lambayı yaktı. keigo ise hemen yanına yerleşmiş, arkadaşının mektubu açmasını bekliyordu.

ilk mektubu okudular, ikisi de natsuo'nun betimlemelerini çok seviyordu. üç dört mektup boyunca natsuo okul hakkında sorular sorup durmuştu. ardından son mektuba sıra geldiğinde touya yavaşça kağıdı düzeltti. aynı şekilde bir sürü soru ve garip resimler vardı. mektubun sonunda yazan cümleyi okuduklarında touya gülümsemiş, keigo ise şok olmuştu.

"üç hafta önce bir abim vardı artık iki tane var! bu yüzden çok mutluyum. kendinize iyi bakın ve sorularımın hepsini cevaplayın!"



Kaçış | DabihawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin