yirmi bir

441 51 9
                                    



"ne yapmayı planlıyorsun?"

"bilmiyorum, bu görev fazla ani verildi."

"farkındayım." dedi siyah saçlı kız, "anladığıma göre birliğe katılmak isteyenleri seçen bir kişi varmış."

"hmm, sanırım öyle. neydi adı? dobu?"

"dabi, seni aptal."

"ah doğru! dabi."

"önemli bir rolün var, bari üyelerin isimlerini düzgün öğren."

"hmhm," dedi sarı saçlı. "dabi."

"bu gece onu bulup birliğe katılmak istediğini söylemelisin. başka türlü birliğe ulaşmanın yolu yok."

"pekala. halledeceğim."


21 Aralık 19:00

hava karanlıktı. sarı saçlı hızlı adımlarla sokağı döndü. kimsenin görmediğine emin olmak için etrafa bakındı. ardından ona belirtilen yere doğru adımladı.

"vay vay! iki numaralı kahraman buluşma yerine geç kaldı! garip bir durum."

karşısında duran maskeli adama baktı. ona tarif edilen kişi bu değildi. şapkası, kırmızı kıyafetleri ve yüzünde beyaz bir maske vardı.

"kimsiniz?" dedi sarı saçlı.

"ah, kabalığıma aldırmayın lütfen. öyle heyecan doluyum ki. lütfen bana Mr. Compress diye seslenin."

"neden siz geldiniz?"

"dabi birkaç gündür ortalıkta yok. tomura-kun beni gönderdi."

"anlıyorum."

"açık konuşacağım, iki numaralı kahraman. planladığınız şeyin bir tuzak olduğunun farkındayım. bizi aptal yerine koyduğunuz için de kırıldım. oysa sizden daha iyi taktikler beklerdim."

"tuzak olmadığını nasıl kanıtlayabilirim?"

"aha! işte en sevdiğim kısım! bize vereceğin bilgileri gerçekten merak ediyordum. yalan olmasına rağmen..."

sarı saçlı kaşlarını çattı. başkanın bu kadar aptal bir plan yapmasına inanamıyordu. çocuk kandırmıyorlardı ya burada!

"ülkedeki kahraman statüsünden hoşlanmıyorum, mr. compress. amacım başkanı yıkmak. tek başıma gerçekleştiremeyeceğim bir planı yapmak akılsızca olacaktır. benim sizin yardımınıza, sizin de benim yardımıma ihtiyaç olduğunu biliyorum. aksi takdirde shigaraki tomura'nın elinde yeterli bilgi olmadığı sürece yaptığı hiçbir plan gerçekleşmeyecektir. bunun farkındasınız, değil mi?"

"ah. evet, elbette! ne de akıllısınız öyle! bunun farkında olduğumuz için buradayım zaten."

"öyleyse beni shigaraki ile tanıştırın, yeterli bilgiyi size sunacağım."

"ha ha! biraz şüpheli bir durum! neyse, eğer bir şey yapmaya kalkışırsanız yirmi kat kadar küçüleceğinizi önceden uyarmak isterim. bilin ki kimse size güvenmiyor."

"elbette."

"beni takip edin."





Kaçış | DabihawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin