00. Prológus

1.3K 23 0
                                    




Éreztétek már valaha, hogy annyira stresszes életetek van, hogy csesztek a szabályokra és azt csináljátok, amit csak akartok? Nem? Jó nektek. Mert az utóbbi két évemben azon kívül, hogy maximálisan a karrieremre koncentráltam, a magánéletem maga a megtestesül csoda. De ne azt higgyétek, hogy boldog párkapcsolat, ház, család, gyerek. Nem. A család mondjuk stimmel. Csak nem vér szerintiek.

Ott van a pótapukám. Zak Brown. Jó, hivatalosan a főnököm, mivel a személyi asszisztense vagyok, de munkán kívül igenis egy gondoskodó apuka. Sose kellett beszámolnom neki a magánéletemről, mégis mindig tudta, hogy történik velem. Sose kaptam szidást érte. Neki az a legfontosabb, hogy 0-24ben elérhető legyek telefonon. Ha ez megvan, akkor azt csinálhatok, amit csak akarok.

Lando Norris. A kisbaba a csapatban. Mindenki imádja. Nem véletlenül. A folyamatos mosolygásával és töretlen jókedvével egy igazi gyöngyszem a napjainkban. Viszont, ahogy beül az autóba, mintha egy teljesen más ember lenne. Nem hiába szerzett már a csapatnak idén egy dobogót, és mindenki bízik abban, hogy ez csak a kezdet volt ebben a évben.

Daniel Ricciardo. Idén jött erősíteni minket. Mégis az első perctől kezdve maximálisan beilleszkedett közénk. Könnyen teremt kapcsolatokat, nem hiába lettünk az első pillanattól kezdve legjobb barátok. Amire szükségem is van, mivel tavaly a ferrarihoz írt alá Carlos.

2019-ben egy időben érkeztem a csapathoz Landoval és Carlos-szal. Új voltam, esetlen, bizonytalan, ahogy nagyjából Lando is. Carlos karolt fel minket és mutatta meg, hogy mekkora buli is ebben a közegben lenni. A mai napig váltunk üzeneteket, még akkor is ha egy garázzsal arrébb van. A kapcsolatunkon nem változtatott semmit.

Friss diplomásként érkeztem a McLaren csapatához. Minden csapathoz beadtam az önéletrajzomat egy motivációs levéllel együtt, de csak tőlük kaptam visszajelzést. Zak utólag elmondta, hogy Christian Hornernek tartozom köszönettel, mert Ő beszélte rá Zaket arra, hogy velem csak jól járnak. Kockázatos mindig egy újoncot felvenni, a Red Bull pedig nem tudta ezt vállalni. A McLarennek muszáj volt.

Az egész poddack egy nagy család. Jó, ez túlzás. Sokan nem éppen kedvelik a másikat. Nekem szerencsém van. Elég sok istállóból vannak barátaim. Nem néznek le a munkám miatt, hogy csak egy asszisztens vagyok. Az Ő szavukkal élve "felüdülés" velem beszélgetni, mert nem csak a versenyekről, az autókról vagy az eredményekről kérdezem őket.

Tettem már említést a csodás magánéletemről. Igen. Nem vagyok egy monogám típus. Vannak akik ezt elfogadják. Vannak akik nem.

És vannak, akiknek pont ez tetszik bennem.

Nem hiába fekszem éppen Hamilton karjai között itt Monacoban.

•••••••••••••••

Liked by danielricciardo, landonorris and others 87

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by danielricciardo, landonorris and others 87.524

jennirose Monaco, készen állunk!🧡🇲🇨

View all 6.455 comments

daniellericciardo 💃🏽🔝

landonorris YEESS🏎🏎

zbrownceo 🧡🧡

lewishamilton gyerünk srácok! Hajrá!

Most jó - Toto Wolff fanfictionWhere stories live. Discover now