Nagyon jó futamon vagyunk túl, mint McLarenesek. Lando az ötödik, Dan pedig a hatodik helyen ért be a célba. Mindketten javítottak az időmérős helyezésiken, és az egész csapat büszke mindkettőjükre. Reméljük, hogy ez a jó sorozat folytatódik, és nem csak pillanatnyilag érezte meg a kocsit Daniel. Mondjuk mindent összevetve, elképesztően unalmas futam volt. Max rajt-cél győzelmet aratott, semmi ütközés, büntetés vagy kiesés nem volt a verseny alatt. Lewis második lett, így Max növelte előnyét a világbajnoki pontállásban, szóval a Mercedes garázsban ismét nem lehet jó a hangulat.De most nincs megállás, jövőhéten már Ausztriában lesz futam, majd az utána lévő héten is.
- Mikor mész Spielbergbe? - kérdezte Lando, miközben az irodámban feküdt, miközben én éppen összepakoltam a dolgaimat.
- Szerintem már holnap, vagy kedden. Nem hiszem, hogy most megyek a csapattal Wokingba. Inkább megyek Párizsba egy napra, dolgozni onnan is tudok.
- És nekünk mikorra kell ott lennünk?
- Elég csütörtök reggel. Sűrű hetek ezek, megérdemlitek hogy szerdán ne utazgassatok.
- Király - csapott bele ököllel a levegőbe a brit.
- Tervek?
- Twitch, Quadrant.
- Jól hangzik - nevettem fel. - Na gyere, menjünk! - kaptam fel a táskámat, a papírjaimmal és a lap topommal együtt. Lando felpattant a kanapéról, majd szó nélkül kivette a kezeimből a nehezékeket. Igazi úriemberrel van dolgunk hölgyeim és uraim.
Ahogy végig sétáltunk a paddockon, Lando lepacsizott néhány pilótával, én pedig mosolyogva köszöntem nekik. A Mercedes garázsa előtt kint beszélgetett Toto és Christian. Christian éppen valamiről magyarázott, amikor Toto megpillantott. Abban a pillanatban látni lehetett az osztrákon, hogy már csak nem is hallja, amit a Red Bull főnöke magyaráz neki, és ez Christiannak is hamar feltűnt, így követte tekintetével Totoét, így Ő is meglátott engem. Christian hangos nevetésbe kezdett, ahogy rájött a dolgokra. Én csak mosolyogva ráztam meg a fejemet és odaintettem nekik, miközben Lando pont Chris-szel együtt nevetett.
- Gyertek már ide! - hallottuk meg Christian hangját, mire azonnal Landora pillantottam, akinek a mosolya csak nagyobbra nőtt az arcán és már úton is volt a két csapatfőnökhöz.
- Sziasztok! - köszöntünk Landoval egyszerre, ahogy odaértünk.
- Ilyen hamar le is léptek? - kérdezte Christian.
- Túl vagyunk minden interjún, így már sok keresnivalónk nincs itt - vontam meg a vállamat. - Daniel hozott be reggel, de Ő most Max-szel van valahol, így Lando felajánlotta, hogy visszavisz a hotelhez, szóval jobb programunk nincs, mint menni.
- Miért nincs itt a kocsid? - kérdezte Toto értetlen tekintettel.
- Párizsban hagytam. Azzal akartam jönni ide, de ugyebár nem úgy alakultak a dolgaim, ahogy előzetesen elterveztem - mosolyogtam gúnyosan az osztrákra, mire Toto azonnal elkapta a tekintetét rólam és a földet kezdte el kémlelni, miközben Christianből kitört a nevetés.
- Esküszöm, nem tudom, hogy mi történik - emelte fel a kezeit - de látszik rajtatok, hogy van valami. Szavak se kellenek.
- Fogd be, Horner! - szólt rá Toto, mire a red bullosból csak ismét előtört a nevetés.
- Dehogy fogom. Végre tudom mivel, vagyis inkább kivel szívni a véredet.
- Mi inkább megyünk - ráztam meg a fejemet mosolyogva, miközben Landoba karoltam és szó szerint elráncigáltam onnan. Lando csak nevetve pacsizott le Hornerrel, majd mentünk is tovább a parkolóba. Lando mclarenje mellett egy Honda állt, ahova éppen Pierre és Pyry szálltak volna be, de megláttak minket, így odajöttek köszönni. A két pilóta kissé erőltetett mosollyal pacsiztak le egymással, velem és Pyryvel ellentétben. Mi őszinte mosollyal az arcunkon adtunk a másiknak két puszit.
- Tervek erre a néhány napra? - kérdezte a finn, miközben a kocsinak támaszkodott.
- A fiúk pihennek vagy az edzőjük zaklatja, még nem tudom pontosan - nevettem fel.
- Rád értettem a kérdést - mosolyodott el.
- Oh, semmi különös. A szokásos. Youtube videót vágok, képeket szerkesztek, amikkel telepakolom a közösségi oldalakat, miközben lecsekkolom, hogy mindenki életben van e.
- Izgalmasan hangzik. Nem is tudtam, hogy már nem Zak asszisztense vagy. Pierre mondta reggel, hogy már csak sajtós feladatokat csinálsz és social mediat - biccentett a francia felé, aki éppen szerintem élete legkellemetlenebb vagy legerőltetettebb beszélgetését folytatja a fiatal brit pilótával.
- Igen, nem olyan régóta léptettek elő - mosolyogtam büszkén. - Viszont bármennyire is jó veled beszélgetni, szerintem a fiúknak egyre kényelmetlenebb egymás társaságában lenni - mondtam, miközben a két fiút néztem, akik valamiről beszéltek ugyan, de próbálták folyamatosan egymás tekintetét kerülni. Pyry is odakapta a tekintetét, mire csak lemondóan felsóhajtott, miközben a fejét rázta.
- Majd hívlak - nyomott egy puszit az arcomra, miközben kinyitotta a Honda ajtaját.
- Nem is tudod a számomat - nevettem fel.
- Mindent ki tudok deríteni, amit akarok - kacsintott rám, majd Lando odaért mellém, Pierre csak mosolyogva integetett nekem, mire én is hasonlóan cselekedtem, majd elhajtottak.
- Ez rohadt szar volt - nyögött fel Lando, miközben fejét a vállamra támasztotta.
- Túl lendültök rajta - simogattam meg a hátát.
- Menjünk inkább - sóhajtott fel, majd beszállt az autóba a kormány mögé, én pedig megkerülve a kocsit foglaltam helyet az anyós ülésen. - Én amúgy inkább Totonak szurkolok - szólalt meg a brit, miközben kikanyarodott a parkolóból.
- Mármint ki ellen? - néztem rá értetlenül.
- Pyry. Ha összejössz azzal a taggal, fixen többet kell Pierre arcát látnom, és nem tudom, meddig tudom visszafogni magam, hogy ne vágjam be a képét. Bár, ha Daniel is versenyben van, akkor ebben a helyzetben első számú Ricciardo támogató leszek.
- Oké, Lando. Elmagyaráznád, hogy mégis mi a jó büdös fenéről hadoválsz?
- Jenni, ne játszd a hülyét. Mind a három pasi téged akar. Van aki komolyan gondolja, van aki csak meg akar húzni. És ha engem kérdezel, akkor Pyry kifejezetten csak arra hajt.
- Ezt csak azért mondott, nehogy én komolyan gondoljak vele bármit is, ami nem is létezik, nehogy sokat kelljen találkoznod Pierre-rel - nevetek fel. - És ki az, aki komolyan gondolja? Ha már ennyire nagyon belelátsz a dolgaimba, akkor kérlek oszd meg velem a tapasztalataidat.
- Daniel. Mondjuk nála az a baj, hogy belőled nem vált ki érzelmeket drága csapattársam, pedig atomduó lennétek.
- Úristen, Lando! Benne van a szerződésembe, hogy semmilyen viszony nem lehet köztem és a kollégáim között - kezdtem el masszírozni a halántékomat, miközben arra gondoltam, hogy egészen rövid időn belül, Lando a negyedik ember, aki Danielt emlegeti. Tényleg csak én vagyok ennyire vak, hogy nem tűnt fel?
- Tudom. Daniel is tudja. Az övében is benne van, ahogy az enyémben is. Így kizárásos alapon maradt Toto.
- És Toto mit akar tőlem, Mr. Mindent Tudok Jenni Pasijairól?
- Na Ő az, akiről nem tudok dűlőre jutni. De szerintem ezzel nem vagyok egyedül - mosolyog rám a brit, mire csak beleütöttem a vállába. - Hé, vezetek! De szerintem komolyan gondolja. Valamiért nem tudom kinézni a nagy Toto Wolffból, hogy csak szórakozik nőügyben.
- Jó neked. Én csak azt tudom kinézni belőle - ráztam lemondóan a fejemet.
- Szerintem megérdemel egy esélyt.
- Kapott, elbaszta. Lapozzunk.
- Te tudod. De kérlek. Még ha komoly is lesz köztetek bármi is Pyryvel, ne legyenek törzsvendégek nálunk.
- Úristen, Lando! Nyugalom. Nem fogok összejönni Pyryvel!
- Hála a jó Égnek!
YOU ARE READING
Most jó - Toto Wolff fanfiction
FanfictionMi van akkor, ha a világon az egyik legszerencsésebb emberek közé tartozol, mivel szabad bejárásod van a teljes Forma 1 világába? Mi van akkor, ha tele vagy legjobb barátokkal, akik majdnem minden hétvégén az életüket kockáztatva ülnek be egy autóba...