26. Silverstone

616 26 2
                                    




Hatalmas médiakatasztrófa lett a múlt hétvégi incidensből, de Sara segítségével sikerült mindent szinten tartani és végre valahára befogni a sajtó száját. Viszont így sem tudtuk azt megakadályozni, hogy a sajtónapon minden második kérdés Lando felé ez legyen. A végén már nem is próbálkoztunk, hanem inkább Lando teljesen unalmas hangnemben elmondta azt, amit mindenki másnak és csak bólogatott, amikor mások hasonló történeteket osztott meg. Kurvára le se szarták, hogy mi van Landoval, csak magukat akarták sajnáltatni, hogy már Ők is megéltek ilyet, csak abból nem lett ekkora médiahype.

Zak kivételt képez természetesen, mert Ő normális tanácsokkal látta el Norrist, aki szinte itta az amerikai férfi szavait, akárhányszor szóba került ez.

Viszont ezzel nem állt meg a balszerencse sorozatunk.

Totoval pont indultunk volna a lakásomból a pályára, amikor elkezdett csörögni a telefonom. Zak.

- Kislány, pozitív lettem - szólalt meg a főnököm abban a pillanatban, hogy fogadtam a hívását.

- Mi? Mégis hogy? Jól vagy?

- Nyugodj meg! Minden rendben, semmi tünetem sincs, de a teszt pozitív lett, szóval esélytelen, hogy hétvégén kint legyek a futamon. Plusz 10 nap teljes karantén.

- Ezt nem hiszem el - fogtam a fejemet, miközben Toto jelent meg mellettem az előszobában és értetlen tekintettel figyelte, hogy mi történik. - Van mindened? Nem kell bevásárolni vagy valami? Nagyon szívesen intézkedek.

- Nem, hagyjad csak. Mindent elintéztünk. Viszont, ez a csapat hazai futama. Andreasnak szüksége lesz rád. És mindenkinek. Sara tökéletesen fogja vinni a social oldalakat, neked ott kell lenned ahol én szoktam lenni, azokat a dolgokat kell csinálnod, amiket én szoktam csinálni. Több mint két évet folyamatosan mellettem voltál, szóval tudom, hogy a tökéletes emberre bízom a dolgaimat.

- Mi? - értetlenkedtem? - És mi van Deborah-val? - utaltam az új asszisztensére.

- Deborah nagyon ügyes lány és nagyon gyorsan tanul, de akkor is csak néhány hete van mellettem. Az ilyeneket nem tudnám rábízni, de megnyerted Őt magad mellé a hétvégére. Nem sokára át is emailezi a dolgokat, ahol meg kell jelenned. Bízom benned, kislány!

- Zak! Ezt nem teheted! - szóltam rá.

- Bocsánat, de nem hallak rendesen. Biztos rossz a térerő. Hajrá! - nyomta rám a telefont. Ledobtam az előszobában lévő komódra a telefont és feszültem a hajamba túrtam.

- Mi történt? - hallottam meg Toto hangját.

- Zak covidos.

- Basszameg.

- Igen - sóhajtottam fel. - Szóval köszöntsd a hétvégére a McLaren CEO-ját - mutattam végig magamon, mire Toto felhúzott szemöldökkel nézett végig rajtam.

- Mármint akkor te fogod mindenhol helyettesíteni Zaket a hétvégén?

- Nagyon úgy tűnik - ráztam a fejemet.

- És tudod már a programodat?

- Nem, Deborah nem sokára átküldi az egész naptárat - válaszoltam, miközben a kezembe vettem a telefonomat és az emailjeimet kezdtem frissíteni, hátha átjött már az egész hétvégi beosztásom.

- Akkor nagy örömömre szolgál, hogy én tudathatom veled, hogy ma az időmérő előtt a sajtótájékoztatón én fogok melletted ülni - nevetett fel, mire én azonnal rá kaptam a tekintetemet.

- Nem!

- De! - nevetett még mindig. - Zakkel lettem beosztva párba, szóval ha mindenhol te leszel, ahol neki kéne lennie, akkor az időmérő előtt találkozunk, drágám.

Most jó - Toto Wolff fanfictionWhere stories live. Discover now