14. New York

704 16 3
                                    

- Sose gondoltam volna, hogy ezt fogom mondani, de ez kifejezettem jól esett - néztem Lewisra izzadtan a szobában, miközben egy törölközővel töröltem le a verítéket az arcomról.

- Ha megnyugtat, sose gondoltam volna, hogy veled fogok egyszer tíz kilométert lefutni - nevetett fel a brit.

- Hé! - dobtam hozzá a törölközőt. - Szoktam futni. Csak általában futópadon, évente kétszer. De szoktam.

- Bocsánat - emelte fel védekezőn a kezeit, miközben nevetett. - Menjünk inkább fürdeni.

- Csak utánad - mosolyogtam rá.

- Környezetvédő vagyok - lépett oda hozzám, kezeit pedig a derekamra csúsztatta. - Ne pocsékoljuk a vizet, fürödjünk együtt.

- Ezt a szar dumát - nevettem fel, miközben a mellkasánál fogva távolabb löktem magamtól. - Tényleg menj, van egy csomó nem fogadott hívásom és üzenetem. Le kell őket rendeznem.

- Ha te mondod - válaszolt, majd nyomott egy puszit a hajamba és ott hagyott a szobában.

Kezembe fogtam a telefonomat és megállapítottam, hogy valóban nem hazudtam Lewisnak, mert tucatszámra sorakoztak az értesítések a telefonomról. Az e-mailekre gyorsan válaszoltam, a médiásoktól kapott képeket lementettem, hogy majd este felrakom őket a közösségi oldalakra, majd a hívásértesítőkre mentem.

12 nem fogadott hívás : Wolff

Utána az üzenetekre.

18 új üzenet : Wolff

Dühösen dobtam a telefont az ágyba, majd inkább levettem magamról a felsőmet és a nadrágomat, a bőröndömbe hajítottam és csatlakoztam Lewishoz a fürdőben. A zuhanyrózsa alatt állt, lehajtott fejjel és csak élvezte, ahogy a vízsugarak ellepik őt. Észre se vette, hogy bementem, így minél halkabban próbáltam mögé osonni, ami sikerült is. A háta mögött állva mindkét kezemet előre vezettem és a körmeimmel végig karcoltam a felsőtestét.

- Hamar meggondoltad magad - szólalt meg.

- A legfontosabbakat elintéztem - mondtam, miközben nedves csókokat hagytam a vállán.

- Hányszor hívott?

- Muszáj róla beszélnünk?

- Semmit nem mondtál róla.

- Nem is fogok. Itt állok mögötted meztelenül, arra várva, hogy magadévá tegyél. Biztos, hogy a főnöködről akarsz beszélgetni?

- Oké, sajnálom - fordult velem szembe, majd azonnal a zuhanyzó falának tolt. Mosolyogva néztem a szemébe, miközben kezei azonnal a melleimre tévedtek. - A tested fogja a végzetemet adni - nyögött fel, mire én csak felnevettem.

-----------------------

- Oké, Toto hív - szólalt meg mellettem Lewis, miközben filmeztünk az ágyban. Kérdőn nézett rám, mire én csak felsóhajtottam.

- Vedd fel!

- Biztos? - kérdezte, mire én csak bólintottam. - Oké, ki hangosítom.

- Veled van? - hallottuk meg az osztrák hangját, mire egyből a torkomban dobogott a szívem. Lewis rám nézett, mire én csak a fejemet ráztam.

- Mármint ki? - kérdezte Lewis, adva a hülyét.

- Lewis, ne szórakozz velem! Veled van Jenni vagy nincs? - Toto hangja egyre feszültebb lett.

- Miből gondolod, hogy velem van?

- Azért baszd meg, mert a fél McLarent felhívtam és nincs senkivel sem, és itt Párizsban sincsen már, vagy csak nem nyitja ki nekem a kurva ajtót, de hétszentség, hogy be fogom törni, ha véges időn belül nem fogom meg tudni, hogy hol van - Toto már kiabált a telefonba. Lewis ismét rám pillantott, de én a telefonomat néztem, ami éppen jelezte, hogy Daniel hív. Lewisnak mutattam, ezzel bizonyítva, hogy Toto előbbi állítása igaz volt, és esélyesen Daniellel már beszélt.

- Toto, nyugodj meg! Inkább mond el, hogy mi történt pontosan - válaszolt Lewis, mire nyakon vágtam. A kis sunyi azt hiszi, hogyha tőlem nem tudott meg semmit, akkor majd Tototól meg fogja tudni a történteket. Közben kinyomtam Daniel hívását, majd írtam neki.

Toto hívott?

Igen. Hol vagy? Baj van? Kellek?

Szerdán mindent elmesélek. Nincs baj

- Lewis, csak válaszolj kérlek. Veled van? Vagy tudod, hogy hol van? - Totonak a hangja még mindig feszült volt. Lewis engem vizslatott, nem akart semmi olyat csinálni, ami nekem keresztbe tett volna. Felsóhajtottam, majd kivettem Lewis kezéből a telefont.

- Igen, itt vagyok. És hagyd békén a munkatársaimat és Lewist is. Okkal nem reagálok a hívásaidra és az üzenetedre. Nem. Akarok. Veled. Beszélni. - tagoltam neki. - Képes vagy ezt felfogni?

- Hadd magyarázzam meg, kérlek! - Toto Wolff könyörög. Wow.

- Nem érdekel! - kiabáltam a telefonba, majd rányomtam a telefont és visszaadtam a tulajdonosának. Az arcomat a kezeimbe temettem, majd próbáltam lenyugodni. Lewis kezeit éreztem meg a hátamon, mire azonnal a brithez bújtam.

- Oké, ne érts félre! De ezek után most már tényleg tudni akarom, hogy Toto mit csinálhatott, ha ennyire kibuktál miatta. Nem ismerek rád.

- Én se magamra, ha ez megnyugtat - motyogtam a vállába.

- Nem, egyáltalán nem nyugtattál meg - nevetett fel.

- El fogom mondani. Nem nagy dolog, de nekem mégis. Csak majd holnap a gépen, úton Franciaországba. Oké? - néztem fel a pilótára, mire Ő csak bólintott egyet, majd nyomott egy puszit a homlokomra és újra indította a filmet. Értékeltem, hogy a nap folyamán többször nem kérdezett rá a múlthétre. Nekem is össze kell szednem a gondolataimat ezzel kapcsolatban, és fel kell készülnöm arra, hogy holnap mindenképpen látni fogom Toto, ha akarom, ha nem.

Este írtam Saranak egy üzenetet, hogy minden időbeosztást küldjön el nekem minél hamarabb, hogy tisztában legyek a hétvégével, főleg hogy most egymás után három hétvégén is lesz futam, így legalább maximálisan is tudok majd a munkába temetkezni, és nem kell foglalkoznom Toto Wolff-fal.

••••••••••••••••

Liked by totowolff, danielricciardo and 68

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by totowolff, danielricciardo and 68.927 others
jennirose 📍NYC 🔜🇫🇷
View all comments
totowolff kérlek, vedd fel!
Hozzászólás törölve jennirose által
landonorris mar hianyzol😢
danielricciardo holnap veegre🧡
jennirose @landonorris @danielricciardo fiuuuuk🧡🧡🧡🧡🧡

Most jó - Toto Wolff fanfictionWhere stories live. Discover now