26.Bölüm

168 24 41
                                    

Gözlerimi açtığımda danışmanın yanındaydım. Ağaca yaslanmış ellerini önünde bağlamış bilmiş bir tavırla bana bakıyordu.

-Rahat duramadın yine?

Zoraki bir sırıtmayla konuştum.

-Öyle oldu biraz. Neyse konumuz bu değil şimdi. Bak biz bu gün buraya hiç gelmedik. Kimseye tek kelime etme. Benim acil eve gitmem gerekiyor. Onlara liderlik edenlerden birini yakından tanıyorum. Bunca zaman benimle oynuyormuş. Biraz da ben onunla oynayacağım.

Sonlara doğru sesim yükselmişti. Danışman umursamaz bir şekilde arkasını döndü.

-Tamam ben okula dönüyorum. Ayrıntıları Seth'den öğrenirim her şekilde.

Danışman yok olduğunda ben de gözlerimi kapattım. Eve gitmeliydim. Mia'nın elementini bilmiyordum. Elementi hava olmasa bile elementi hava olan birini bulması uzun sürmezdi. Bulduğu kişi güçlü olursa benden önce evimde olabilirdi.

Eve geldiğimde beni derin bir sessizlik bekliyordu. Evi hızlıca kolaçan ederken bir yandan da telefonla Seth'i arıyordum. Açtığında hızlıca konuştum.

-Nerdesiniz?

-Ormanda yürüyoruz.

Telefonu yüzüne kapatıp bahçeye çıktım. Toprağa dokunduğum anda onları görmüştüm. Ayağa kalktığımda yanlarındaydım. Bunu ben de beklemiyordum. Seth beni gördüğünde gülen ifadesi soldu.

-Aaron iyi misin?

Rahatça konuşabilmek için zamanı dondurdum.

-Seth öncelikle ben bu gün evden ayrıldıktan sonra hemen geri geldim. Tamam mı? Mia öncelikli olmak üzere herkese bu şekilde söyleyeceksin.

-Sen yine saçmalıyorsun. Bu genellikle benim özelliğimdir.

-Seth Mia normal biri değil. Bize karşıt olan bir grubun başındaki kişilerden biri. Bu gün onu orda gördüm. Bizim hakkımızdaki düşüncelerini duydum.

Yüzüme bir süre baktıktan sonra elinde bir su küresi oluşturup suratıma fırlattı.

-Ne yapıyorsun Seth?

-Yüzündeki makyajı çıkarttım Aaron. Başkasıyla konuşuyormuşum gibi geliyordu.

-Takıldığın tek konu bu mu gerçekten?

-Hayır, aslında sana söylemesem de son zamanlarda Mia senin hakkında çok fazla soru soruyordu. Yani birazcık şüphelenmiştim. Ama bu kadarını beklemiyordum. Peki planın ne?

-Ona güzel bir oyun kuracağım. O nasıl bunca zaman beni kandırdıysa hepsinin intikamını alacağım. Ama sen sakın farklı davranma. Her zaman nasıl davranıyorsan öyle davran.

-Kulağa eğlenceli geliyor izlemesi keyifli olacak.

Elimi savurduğumda zaman eski işleyişine geri dönmüştü. Yere otururken ayakkabılarımı çıkartıp çıplak ayakla yere bastım. Yakınlarda biri olursa bunu bilmek istiyordum.

Ve kısa sürede de ilerde birisi belirdi. Ağaçların arkasında saklanıyordu. Hissediyordum hatta hissetmenin ötesinde zihnimde görüyordum. Seth ise az önce anlattıklarımı hiç duymamış gibi neşeyle Ash ile oyun oynuyordu.

-Aaron iyi ki iptal oldu bu günkü işin. Kendimi evlendikten sonra cepte görülen kadın gibi hissetmeye başlamıştım. Değersiz ve önemsiz hissediyordum. Ama bu gün çok mutluyum.

O gerçekten iyi bir oyuncuydu. Her zamanki yüz ifadeleriyle her zamanki gibi saçmalamıştı. Kahkahamı tutamadığımda o da benimle birlikte kahlaha atmıştı. Ash ise kocaman gözeleriyle ne yapıyor bu aptallar der gibi bakıyordu.

MÜHRÜN VÂRİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin