Mia korku ve endişe dolu gözlerle bana bakarken hastalıklı bir kahkaha attım.
-Artık rol yapmana gerek yok iğrenç yaratık, ama çok daha güzeli ne biliyor musun, artık benim de rol yapmama gerek yok.
Üzerine doğru ilerlerken birden ayaklanıp koşmaya başladı. Onu saçlarından tutup duvara fırlattığımda hâlâ bana karşı koyamak gibi bir derdi yoktu. Sendeleyerek ayağa kalktığında yaşlı gözlerle bana baktı.
-Özür dilerim Aaron ama seni gerçekten seviyorum.
Alt dudağımı sarkıtıp kafamı yana yatırırken söylendim.
-Çok daha güzel yalanların var Mia biraz zorla kendini.
Kendine bir kalkan oluştururken bağırdı.
-Sana aşık oldum... Seni gerçekten çok seviyorum Aaron lütfen..... lütfen bize bunu yapma.
Sinirle bağırırken ona doğru rastgele bir element küresi fırlattım.
-Biz diye bir şey yok. Hiç olmadı.
Attığım küre kalkanını parçalarken korkudan büyümüş gözleri çaresizlikle çalkalanıyordu.
-Çok mu korkuyorsun pis fare?
Başını olumlu mânâda sallarken dikkatlice hareketlerimi izliyordu. Ona doğru yavaş adımlarla ilerlerken vücudu her adımımda daha çok titriyordu. Bu kadar korkmasını beklemiyordum. Ona doğru ilerlerken dikkatim bir saniyeliğine arkasındaki cama kaydı. Kendi yansımamı görürken korkusunun sebebini de anlamıştım. Bedenimin rengi değişirken vücudumdan kıpkırmızı bir ateş yükseliyordu.
-Aaron lütfen ölmek istemiyorum.
-Kimse istemez hele ki elinde böylesine güçler varken. Ona zarar verenlerden ve bunu planlayanlardan intikam almak varken kim neden ölmek istesin.
Bana yalvarırcasına bakarken dizlerinin üzerine çöktü.
-Yemin ederim pişman oldum ve vazgeçtim. Sana aşık olduğumu anladığım anda vazgeçtim. Lütfen Aaron lütfen inan bana.
Vücudumu sakinleştirirken camdan kendimi kontrol ettim normal görünümüme döndüğüm zaman ona doğru fısıldadım.
-Sana inanmam için bir sebep göster bana.
Titreyerek başını kaldırdığında normal bedenimi gördü. Gördüğü gibi de rahat bir nefes alırken bana doğru yaklaştı. Cesaretini takdir etsem fazla cesaret aptallıktan başka bir şey değildi.
Parmak uçlarında yükselirken kulağıma doğru fısıldadı.
-Çünkü size hiç zara....
Zaman birden yavaşlarken elinde oluşturduğu küreyi fark ettim. Bıçak şeklini alan küre bana doğru hızlanırken bıçağın yönünü ona çevirdim.
-zarar verme.....
Yüzünde oluşan şok ifadesiyle büyük bir kahkaha atarken birkaç adım geri geldim.
-Gerçekten kadınlığınla benim dikkatimi dağıtabileceğini mi düşündün? Zeka her kafaya şart.
Ben dalga geçerken o acı içinde kıvranıyordu.
-Bilmediğin şeyler var Aaron. Yardım edebilirim.
Zor da olsa konuşurken hâlâ yaşamak için isteğinin olması gözlerimi yaşatıyordu.
-Benim bilmediğim pek bir şey yok ama senin bilmediğin o kadar çok şey biliyorum ki bilmediğim her şeyi hükümsüz kılıyor.
Kaşları çatılırken anlamazca bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHRÜN VÂRİSİ
FantasyOPAL MÜHRÜ KİTABI'NIN DEVAMIDIR. Özel güçleri olan bir bebek hayal edin. Ona bakmak ne kadar eğlenceli olur öyle değil mi? Yada olmaz mı? Genç bir baba ve çatlak bir oğlan ve yaramaz bir bebek. Değişik bir fantastik dünya arıyorsanız doğru adrestesi...