18.Bölüm

323 35 65
                                    

Kapı ikinci kez çaldığında hızlıca aşağıya indim. Seth'in kapıyı açmasını beklemek iyi bir fikir değildi. Kapıyı açtığımda Mia ile göz göze geldik.

-Ben..... şey Seth yok mu?

İfadesiz yüzümle onu süzüyordum.

-Nerde olduğunu bilmiyorum. Sen neden geldin?

Elindeki tabağı işaret etti.

-Beni kahvaltıya çağırdı. Kardeşim benden önce çıktı evden o gelmedi mi?

-Bilmiyorum içeri girsene.

Kapıdan çekilip ona yol verdim. Seth benim yaşadıklarımı hâlâ idrak edemiyordu. Mia içeri girdiğinde Seth'i gördüm. Elindeki poşeti sallayarak geliyordu. Alex'de yanındaydı.

Kapıyı açık bırakıp üst kata çıktım. Kızımın odasına girdiğimde çoktan uyanan Ash oyuncaklarıyla oynuyordu. Bu gün yine okula gitmeyecektim. Kızımın yanına oturup arabalardan birini aldım.

-Acıktın mı?

Bana şaşkınca baktı.

-Bırak o araba kaza yaptı.

Ses tonu sinirliydi. Arabayı yere bıraktım.

-Tamam bıraktım. Acıktın mı?

Kucağıma tırmanıp iki eliyle yüzümü tuttu.

-Baba sen salak mısın? Orada mıydı araba?

Ciddi ciddi konuşuyordu. Bende onun gibi yaptım. Yanaklarını hafif de sıkarak konuştum.

-Babaya salak denmez. Seth sana dondurma verdi değil mi?

Kaçmaya çalıştığında onu tutup yatağına yatırdım. Gıdıklamaya başladığımda elimden kurtulmaya çalışırken kahkahaları bütün odayı doldurmuştu. Ben de istemsizce sırıtıyordum. Daha fazla yormamak için kısa tuttum. Bıraktığımda bile hâlâ gülüyordu.

-Seth'i döveceğim.

-Hayııııır.

Boynuma sarıldığında onu tutup ayağa kalktım.

-Bir daha kahvaltı yapmadan dondurma yemek yok. Şimdi kahvaltı yapacağız.

-Ama karnım aç değil ki.

-Yemek yiyeceksin. Yoksa sana bir daha dondurma vermem.

-Seth verir.

-Parmaklarını kesersem veremez.

Eliyle ağzımı kapattım.

-Baba ben küçüğüm benim yanımda öyle şeyler söyleyemezsin.

-Her şeyi de bil.

Aşağıya indiğimde masa kurulmuştu.

-Seth okulda durum ne?

-Yarın açılıyor.

-Ash'e neden dondurma verdin.

Seth dehşetle bana döndü. Ama bana değil Ash'e bakıyordu.

-Söz vermiştin!

-Bağırma çocuğa. Ben anladım.

Yine o masum bakışını atıyordu. Bunu en son okulu dördüncü kez patlattığında yapmıştı.

Yeni gelen öğrencilere şov yapacağım derken okulu dört kere patlatmıştı. Onun yüzünden okul beş ay tatil yapmıştı. Ülke olsa vatan haini ilan edilirdi. Müdür Chris dahil öğrencilerin yüzde doksanı yaralanmıştı. Seth'in ise akademiye girmesi kesin olarak yasaklanmıştı.

MÜHRÜN VÂRİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin