Müdür Chris sadece evlerinin hangi bölgede olduğunu bildiğini ama nerde olduklarını bilmedikleri söyledi. O bölgede onları tanıyan bir kaç kişi gördüklerini söylemiş. Ve Hena'nın güzelliğini konuşan insanlara rastlanmıştı.
Seth heyecanlı bir şekilde planlar kuruyordu. Onları bulmaktan çok bulduktan sonra söyleyecekleriyle ilgiliydi.
Üşengeç bir şekilde bahçeye çıktım. Ash kedilerle oynuyordu. Bazen havuza düşüyor ama su onu hızlıca merdivenlere ulaştırıyordu. Kendimi bahçe koltuğuna bıraktım. Gözlerimi kapattım. Ash'in sesi ve kedilerin çıkardığı hırıltılar beni huzurlu bir ruh haline itiyordu.
Birden başlayan gürültülü seslerle Seth'e kızmak için ayağa kalkmışken onu sessizce yemek yerken bulmuştum. Sesi o yapmıyorsa kim yapıyordu.
-Seth bu sesler nerden geliyor?
Cam kapıyı kapatırken elindeki tabağı düşürmemek için uğraşıyordu. Sonunda kendini çimlerin üzerine bıraktığında cevap verdi.
-Ev yapılıyor Aaron.
Afallamış bir şekilde etrafı taradım. Gerçekten de ağaçların arasından zor da olsa görünen bir inşaat vardı.
-Bu saçmalık da neyin nesi?
Seth ağzındaki yemeği bitirmeden konuştu.
-Saçmalık değil Aaron. Senin isteğin. Unuttun mu?
-Seth gerçekten sinirlenmeye başlıyorum. Ben ne zaman böyle bir şey istedim.
-Kızı evde istemeyen sendin. Ama o senden ayrılmak istemiyor ki sana yakın bir yer istemiş.
-Ne?
-Gerçekten bu kadar açık sözlü olmasına şaşırdım. Ama senin yanında güvende hissettiğini yakın bir ev olmaz ise bizi bütün dünyaya duyuracağını söyledi.
-O zaman kızı öldürseydiniz böylece onun da bizim de endişemiz kalmazdı ne dersin?
-Öldürmeyi ben de düşündüm ama eğlenceli olabileceğini düşündüğüm için kızın isteğinden sonra deliye dönen müdür Chris'i bile sakinleştirdim.
-Seth hiç bir şeyi anlamıyorsun gerçekten. Onları görmek istemiyorum. Bunun neresini anlamıyorsun?
-Anlıyorum. Ama senin hayatına devam etmen gerektiğinin de farkındayım. Kız çok güzel. Yeni bir hayat kurabilirsin kendine.
-Seth ben sevdiğim insanı bir kez kaybettim o acıyı hâlâ hissederken bunu görmezden gelemem. Mührün sahibiyim ben. Unuttun mu? Yaşlanmıyorum, ölmüyorum.
-Bunu biliyorum. Ama konumuzla alakası ne?
-Seth aptallaştın iyice. Mia yaşlanacak ve bir gün ölecek. Bahsettiğim şey bu. Onu seversem kaybettiğimde çok üzüleceğim. Bunu bir kez yaşadım. Bir daha yaşamak istemiyorum.
Seth kendi kendine mırıldanmıştı. Benden sonra.
-Ben de öleceğim.
Onun gözlerinin içine baktım. Onu kaç kez kaybetmiştim. Her seferinde geri dönmeyi başarmıştı. Onun öleceğine inanmak istemiyordum.
-Üzgünüm Seth. Bunu önlemek için her şeyimi veririm. Ama......
Yere oturdum. Etrafıma baktım. Konuyu değiştirmek istiyordum. Ama elimden gelmiyordu. Ben de onun gibi mırıldandım.
-Sizi mutlaka kurtaracağım.
Söylediğime kendim de inanmıyordum ama mutlaka bir çaresi olmalıydı. Ne pahasına olursa olsun mutlaka bulacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHRÜN VÂRİSİ
FantasyOPAL MÜHRÜ KİTABI'NIN DEVAMIDIR. Özel güçleri olan bir bebek hayal edin. Ona bakmak ne kadar eğlenceli olur öyle değil mi? Yada olmaz mı? Genç bir baba ve çatlak bir oğlan ve yaramaz bir bebek. Değişik bir fantastik dünya arıyorsanız doğru adrestesi...