11.Bölüm

439 52 88
                                    

Caroline uyanana kadar Akademi'de kalmıştık. Sonrasında ise eve dönmüştük. Her ne kadar durudurmaya çalışsalar da orada olmak bana kaybettiğim insanları hatırlatıyordu. Akademideyken kimsem yoktu. Ama şimdi kendime bir aile kurmuştum. Onlarla zaman geçirecektim. Tek istediğim buydu.

-Git tırmanma evine beni rahat bırak!

Seth kendini tırmalamaya çalışan Po'dan kaçıyordu.

-Aaron kedini al her yerimi tırmaladı şimdi de ısırmak istiyor.

Oyun oynamak istiyordu ama Seth'in ani hareketli bir türlü bitmediği için hayvan da doğal olatak tırnaklarını çıkartıyordu. Yanımdan geçerlerken hızlıca kalkıp kediyi yakalamıştım ama ayak parmağım ve sehpa aşkı yeniden alevlenmiş olacak ki hissettiğim acıyla kediyi koltuğa fırlatıp ayağımı tutarak yere yuvarlanmıştım.

Acı geçene kadar öyle kalmıştım. Sonunda acı geçtiğinde başımda ellerini beline koymuş bir şekilde duran Seth'i fark etmiştim.

-Aaron sen genellikle Afrika yerel danslarını yapardın haraketlerin bile değişmiş. Bensiz sen, sen değilsin.

Saçmalamasına karşılık vermedim.

-Sana söylemeyi unuttum Mia ve Mike Akademide kalmayacaklarmış. Sanırım birkaç öğrenci tarafından zorbalığa maruz kalmışlar güçleri olmadığı için.

-Bundan bize ne?

-Şöyle ki ikinizin arasında bir şey olacak gibi geldiği için bizimle yaşayabileceklerini söyledim.

Bizimle yaşamak mı? Seth kesinlikle yaşamak istemiyordu.

-Seth eğer bu evde yaşamak istiyorsan bunu hemen engelle. Evimde kimseyi istemiyorum.

-Ama.... ama çoktan söyledim. Bunu nasıl engelleyebilirim.

-Bilmem onları benim evime çağırırken nasıl düşündüysen düşün ve hallet işte.

Biraz sessiz kaldıktan sonra tekrar konuştu.

-Ne yani sen Mia'yı sevmiyor musun?

-Ne diyorsam onu yap Seth.

Sinirli bir şekilde üst kata çıktım. Ben kendimi frenlemeye çalıştıkça daha çok üstüme geliyorlardı. Kadın güzeldi etkilenmiştim ama onu tanır ve zaman geçirirsem sevebilirdim. Bunu istemiyordum. Odama çıkıp lavaboya girdim. Yüzüme soğuk su çarptım. Yapmam gereken çok fazla şey vardı. Ama hiçbirini yapacak enerjim yoktu. Her zaman ki gibi.

Sanırım Hena ve Kevin'ı bulmak önceliğim olmalıydı. Denemekten zarar gelmezdi. Gözlerimi kapattım ve onları düşündüm. Tereddüt ile gözlerimi açtığımda hâlâ banyomdaydım. Yüz yüze gelmekten korktuğum için başaramıyordum.

-Aaron şu kızına tuvalet eğitimi ver artık. Kediler bile alıştı nerdeyse.

Bıkkınca dışarı çıktım. Odanın kapısına yaslanmış kollarını bağlamıştı. O da en az benim kadar bıkkın görünüyordu.

-Seth ne diyorsun.

-Kızına diyorum hâlâ bez takıyoruz. Değiştirmesi fazla kokulu. Tuvalete alışmalı artık.

-Seth en son denediğimizde salonun her yeri batmıştı.

-O gün uyuduğumuz için oldu.

-Yine uyuruz biz. Öğrenir kendi kendine.

-Aaron saçmalıyorsun. Kendi kendine nasıl öğrensin.

-Bilmiyorum Seth ben nasıl öğrendim hatırlamıyorum hatırlasam öğreteceğim.

MÜHRÜN VÂRİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin