1.Bölüm

1.3K 102 153
                                    

-Seth nerdesin bebek bezini getir.

Kısa bir süre ses gelmesini bekledim ama boşunaydı. Bebeğimi yatağın üzerinden alıp tekrar beşiğine yatırdım.

Söylene söylene bezi aldım. Bana yardım etmesi gereken yerde sürekli olarak evde bir şeyleri kırıyor ve yemek yiyordu.

Bebeğimi tekrar aldığımda bana gülümsedi.  Yatağa yatırdığımda ise altını değiştireceğimi anlamış olacak ki daha çok kıkırdamaya başlamıştı. Onun gülümsemesi ile aklımdaki bütün düşünceler uçup gitmişti. Onunla birlikte gülümserken altını değiştirdim.

Bebek bezi değiştirmek kesinlikle bir işkenceydi. Ve ögreninceye kadar kaç kere yatak örtüsü değiştirdiğimi hatırlamıyorum bile. Caroline olmasa muhtemelen hâlâ her yeri batırıyor olurdum.

Ashley ayaklarını ağzına aldığında bir süre onu izledim. Saçları hafiften uzamıştı. Kulaklarının üzerine iniyordu. Sarıya yakın saçları ışıkta altın renginde parlıyordu. Daha fazla dayanamadım ve kucağıma alıp öpmeye başladım. Bir çocuğun bu kadar tatlı olmasına alışamıyordum.

-Aaron bitirdin çocuğu yavaş ol. Vatoz balığı gibi yapıştın çocuğa.

-Ne diyorsun?

-Bence de vatoz balığı senin yanında sevimli sen daha çok tuvalet pompası gibi yapıştın çocuğa.

Yatağın üzerinde duran bebek bezini kafasını nişan alarak attım. Ve her zamanki gibi ıskalamadım.

Yine de sinirlenmemiştim. Gülüyordum. Seth bir anda ciddileştiğinde ne yapmak istediğini anlamak istercesine yüzüne baktım.

-Aaron Ashley emekliyor.

Alayla güldüm.

-O numaraya bir kere inanırım.

-Kendi gözlerinle göz emekliyor.

Hızla kızıma döndüm. Ve hayretle onu izledim. Resmen emekliyordu. Daha altı aylıktı. Bu normal mi diye düşünürken yatağın ucuna doğru gittiğinde hızlıca atılıp ayağından yakaladım. Hızlıca kucağıma aldığımda kaşları çatılmıştı.

Ayağa kalktığımda kaşları düzelmişti ama hâlâ bana garip bir şekilde bakıyordu. Büyüdükçe yüzü bana benziyordu.

-Aaron yalnız bir şey diyeceğim şu anda tam kızların hayalini süsleyen erkekler gibisin.

Anlamazca yüzüne baktım.

-Mesela altında eşofman üzerin çıplak sekizli baklavaların el sallıyor. Baklava altılı olmuyor muydu? Her neyse dağınık saçlar yakışıklı yüz üzerine bir de bebeğe bakıyorsun tam bir baba oldun.

-Kızların düşüncelerini umursamıyorum. Violet benim için ilk ve sondu. Kalbim ondan başkası için atmaz.

-Aaron yine saçma salak konuşmaya başladın. Ben senin tekrar aşık olacağına inanıyorum.

Alayla güldüm. Benim aksime Seth'in dünyası hâlâ toz pembeydi.

Kapı çaldığında Seth koşarak kapıya gitti bende arkasından ilerledim. Kapıyı açtığında gülümsedim. Alt komşumuz gelmişti. Ama Seth'i atletle gördüğünde yutkunması gözümden kaçmamıştı.

Kadın içeriye göz geçirdiğinde bir an göz göze geldik. Gülümsediğimde o da gülümsedi. Ama gülümsemesi bir anda yüzünden silindi.

Bir bana bir de Seth'e bakıyordu.

-Seth tatlım yoksa siz?

Cümlenin devamını getirmek yerine işaret parmağıyla Seth ve benim aramda mekik dokuyordu.

MÜHRÜN VÂRİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin